گوشی موبایل

مشخصات کلیدی گوشی Redmi K70 Ultra لو رفت

Redmi K70، K70 Pro و K70E همگی در نوامبر گذشته معرفی شدند، اما چهارمین عضو خانواده نیز در راه است و به عنوان گوشی Redmi K70 Ultra شناخته می‌شود. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک عرضه شود و امروز مشخصات آن در چین فاش شد.

ظاهراً گوشی K70 Ultra از تراشه Dimensity 9300+ قدرت می گیرد و دارای صفحه نمایش 1.5K با نرخ نوسازی 144 هرتز و همچنین باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی خواهد بود.

شایعه شده است که فریم فلزی و بدنه عقب شیشه ای، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، دوربین اصلی مشابه K70 Pro و ظاهراً یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. این کاملاً عجیب به نظر می رسد، زیرا به این معنی است که مدل اولترا در واقع در مقایسه با پرو یک تنزل رتبه است.

redmi_k70_ultra_specs_leak_this_could_be_the_xiaomi_14t_pro

اکنون، در حالی که K70 Ultra تنها در چین عرضه می شود، به احتمال زیاد با نام Xiaomi 14T Pro به بازار جهانی خواهد رسید، زیرا سال گذشته 13T Pro بر اساس K60 Ultra با برخی پیشرفت ها ساخته شده بود. در یکی از نظرات پست Weibo در مورد این گزارش ذکر شده است که 14T Pro در مقابل دارای یک دوربین اصلی 23 میلی متری با سنسور OmniVision OV50H، یک تله فوتو 75 میلی متری 3 برابری با استفاده از سنسور OV50D و یک دوربین اولتراواید 16 میلی متری با استفاده از سنسور OV13 خواهد بود. البته دوربین ها توسط لایکا توسعه داده می شوند.

این بدان معناست که شیائومی 14T Pro دارای یک حسگر تله 3 برابری در مقایسه با حسگر 2 برابری در مدل قبلی خود، یک دوربین اولتراواید کمی کمتر و یک دوربین اصلی کمی عریض تر، همراه با باتری 10 درصد بزرگتر و یک چیپست جدیدتر است. 14T Pro به احتمال زیاد هنوز چند ماه تا عرضه فاصله دارد، بنابراین در هفته های آینده باید اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنیم.

منبع
gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا