گوشی موبایل

تصویر رندر پیکسل فولد 2 خبر از طراحی جدید می دهد

شرکت گوگل در نظر دارد اکتبر امسال از سری گوشی پرچمدار پیکسل 9 رونمایی کند. در حالی که اطلاعات چندانی از این سری در دست نیست اما تولیدکنندگان قاب این گوشی ها شروع به تولید محصولات خود کردند و در این بین درکی از طراحی گوشی های آینده به ما می دهند.

اخیرا تصاویر رندری از گوشی پیکسل 9 و پیکسل فولد 2 منتشر شد. آنچه از تصاویر بدست آمده نشان می دهد که پیکسل فولد 2 دارای ماژول دوربین مربعی با سه حسگر دوربین است. نمایشگر دستگاه حاشیه کمتری دارد و شاهد صفحه نمایش عریض خواهیم بود. فولد 2 نسبت به نسل قبل ارتقایی در بخش طراحی و نمایشگر خواهد داشت.

تصویر رندر پیکسل فولد 2 خبر از طراحی جدید می دهد

برند تولیدکننده قاب Thinborne رندرهایی از قاب گوگل Pixel 9 و پیکسل فولد 2 منتشر کرده است. گفته می شود که آنها از مواد 600D Aramid Fiber ساخته شده‌اند و دارای سازگاری MagSafe هستند. فهرست‌های موجود در وب‌سایت Thinborne نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد یک مدل Pixel 9 Pro XL را به همراه Pixel 9 و Pixel 9 Pro در سال جاری معرفی کند. این گزارش های گذشته را تایید می کند. انتظار داریم مدل XL با صفحه نمایش بزرگتر عرضه شود.

رندرهای قاب پیکسل فولد 2 یک زبان طراحی آشنا را هم نشان می دهد. به نظر رسیده که دارای نمایشگر پروضوح تری هم هستیم. قاب ها دارای قسمت جانبی هستند و طراحی جذابی هم شامل آن می شود. به نظر می رسد سازنده کیس از طرح هایی استفاده کرده که پیشتر در وب به بیرون درز کرده بودند. با این حال، طراحی ها ممکن است قبل از عرضه نهایی گوشی ها تغییر کند، بنابراین باید تا رونمایی منتظر ماند.

 

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا