گوشی موبایل

نسخه سبز زیتونی ردمی نوت 13 پرو رونمایی شد

ردمی نوت 13 پرو 5G در اوایل ژانویه امسال معرفی شد. این مدل در رنگ‌های Ocean Teal، Midnight Black و Coral Purple موجود است. اکنون، برند فرعی شیائومی این دستگاه را در رنگ جدیدی در کشورهای منتخب معرفی کرده است. این به خریداران علاقه مند گزینه های بیشتری را در انتخاب رنگ گوشی بر اساس ترجیحات خود می دهد. قابل توجه است که نوع رنگی که به تازگی اعلام شده ظاهری کمی متفاوت نسبت به سایرین می دهد.

ردمی نوت 13 پرو 5G با رنگ سبز زیتونی رونمایی شده است. ظاهری دو رنگ دارد و این بدان دلیل است که نیمی از قسمت عقب دارای رنگ سبز تیره تر است در حالی که نیمی دیگر دارای سایه روشن تر. این امر باعث می شود که گزینه رنگ سبز زیتونی گوشی هوشمند از سایر انواع متمایز شود.

نسخه سبز زیتونی ردمی نوت 13 پرو رونمایی شد

جدا از رنگ جدید، ردمی نوت 13 پرو 5G هیچ چیز متفاوتی ندارد. مشخصات اصلی مانند سایر انواع باقی می ماند. نسخه سبز زیتونی Note 13 Pro 5G در بازارهای منتخب با قیمت 399 دلار از طریق کانال های رسمی این شرکت عرضه می شود.

ردمی نوت 13 پرو 5G، دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED است که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1800 نیت دارد. این گوشی دارای یک جزیره دوربین مربعی در عقب است که شامل یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. نوت 13 پرو 5 در بخش فنی به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 همراه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

این مدل دارای سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS بوده و شامل باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ با 67 وات می شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا