گوشی موبایل

تاریخ برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ رسما تایید شد

رویداد Unpacked بعدی سامسونگ، جایی که می توان نسل جدید گوشی های تاشو سامسونگ را مشاهده کرد، در راه است. به تازگی برند کره ای تایید کرد این رویداد 10 جولای برگزار خواهد شد و مکان آن پاریس فرانسه خواهد بود.

رویداد Unpacked ماه آینده قرار است در 10 جولای برگزار شود. کنفرانس مطبوعاتی در پاریس، فرانسه برگزار می شود و در ساعت 9:00 صبح به وقت محلی به صورت زنده پخش خواهد شد. شما می‌توانید استریم را در صفحه نیوزروم سامسونگ، Samsung.com و در YouTube مشاهده کنید.

تاریخ برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ رسما تایید شد

اتفاقاً پاریس هم جایی است که المپیک امسال برگزار می شود. شایعات حاکی از آن بوده که سامسونگ این تاریخ و مکان را برای سرمایه گذاری در بازاریابی پیرامون بازی ها انتخاب کرده است. به گفته غول فناوری، نسل بعدی گلکسی AI را خواهیم دید. افشا ادعا می کند که این برنامه همچنین رویدادی است که شرکت گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی رینگ، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا را رونمایی می کند.

این شرکت اضافه می کند که از امروز تا 10 جولای، هر کسی که یکی از دستگاه های جدید گلکسی را در وب سایت رزرو کند، واجد شرایط دریافت 50 دلار اعتبار سامسونگ خواهد بود. آن‌ها همچنین می‌توانند هنگام پیش‌سفارش دستگاه گلکسی تا 1500 دلار تخفیف دریافت کنند. علاوه بر این، کسانی که رزرو می کنند نیز واجد شرایط شرکت در قرعه کشی برای شانس برنده شدن 5000 دلار باشند.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا