تکنولوژی

گلکسی رینگ مورد انتظار در نهایت از راه رسید

سامسونگ در جریان رویداد گلکسی آنپکد 2024 خود نه تنها نسل جدید گوشی های تاشو خود را معرفی کرد، بلکه رونمایی کاملی از گلکسی رینگ داشت. حلقه هوشمندی که مبتنی بر سلامتی عمل کرده و برای ردیابی آن است.

گلکسی رینگ سامسونگ دارای روکش تیتانیوم درجه 5 است و دارای طرح مقعر بوده که دو طرف آن به وسط کشیده می شود. این حلقه دارای گواهی IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین تا عمق 100 متری ضد آب قرار می گیرد و برای شنا هم باید آن را مناسب دانست. این دستگاه پوشیدنی سبک وزن بوده و کوچکترین نوع آن با ابعاد 7.0 در 2.6 میلی متر و وزن 2.3 گرم ارائه می شود.

این برند محصول جدید را در 9 سایز از سایز 5 تا 13 ارائه می دهد. برند کره جنوبی با هر سفارش یک کیت سایز رایگان را قبل از تأیید انتخاب نهایی ارائه می دهد. با توجه به سلامت و تناسب اندام، حلقه گلکسی سامسونگ مجهز به سنسور نوری ضربان قلب PPG بوده که داده های حیاتی مانند ضربان قلب غیرعادی را در زمان واقعی همراه با اطلاعات اضافی مانند ضربان در دقیقه و تعداد تنفس ارائه می دهد.

گلکسی رینگ موردانتظار در نهایت از راه رسید

همچنین یک سنسور دمای پوست و ردیابی چرخه قاعدگی برای نتایج دقیق اندازه‌گیری هم دارد. حلقه هوشمند قادر به ردیابی الگوهای خواب با قابلیت‌هایی مانند تجزیه و تحلیل خروپف، حرکت در حین خواب، تأخیر خواب و غیره هم است. زمانی که کاربران برای مدت طولانی غیر فعال باشند، هشدار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های جالب گلکسی رینگ، امتیاز انرژی با هوش مصنوعی است که وضعیت جسمی و روحی شما را بر اساس پارامترهای مختلف خواب اندازه گیری می کند.

گلکسی رینگ سامسونگ همچنین دارای ویژگی ژست حرکتی بوده  و می‌توانید شاتر دوربین گوشی هوشمندتان را کنترل کنید یا با دوبار نیشگون گرفتن زنگ هشدار را خاموش کنید. این شبیه به ضربه دوبار اپل واچ است. حلقه هوشمند با Samsung Find سازگار است و از چراغ‌های LED داخلی که در صورت جابجایی چشمک می‌زند، برخوردار است. ادعا می شود این دستگاه پوشیدنی تا 7 روز عمرباتری دارد. این محصول در یک کیس شارژ شفاف عرضه می شود که دارای چراغ‌های LED برای نشان دادن وضعیت است.

گلکسی رینگ سامسونگ دارای برچسب قیمتی 399 دلاری بوده و از امروز برای پیش خرید آماده می شود. از 24 جولای عرضه می شود و در رنگ های تیتانیوم مشکی، تیتانیوم طلایی و نقره ای تیتانیوم در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا