تکنولوژی

سامسونگ قابلیت Circle to Search را به گوشی‌ های میان‌ رده گلکسی A اضافه می‌ کند

سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده است که قابلیت هوشمند Circle to Search، که پیش‌تر با معرفی سری گلکسی S24 به بازار عرضه شد، اکنون به دستگاه‌های میان‌رده گلکسی A و تبلت‌های Tab S9 FE نیز اضافه شده است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا با کشیدن دایره‌ای بر روی بخشی از تصویر، متن یا ویدئو، به‌راحتی و سریعاً در وب جستجو کنند.

Circle to Search یکی از ویژگی‌های Google Lens است که سامسونگ برای اولین بار در گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 از آن استفاده کرد. کاربران می‌توانند با لمس طولانی دکمه هوم و کشیدن دایره دور سوژه‌ی مدنظر، اطلاعات مربوط به آن را از گوگل دریافت کنند. این ویژگی از زمان عرضه با استقبال زیادی مواجه شده است.

اگرچه سامسونگ هنوز جزئیات بیشتری در مورد اضافه شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی دیگر به گوشی‌های گلکسی A ارائه نکرده، اما اضافه شدن Circle to Search نشان می‌دهد که این شرکت به ارتقای تجربه کاربری دستگاه‌های میان‌رده خود توجه ویژه‌ای دارد. لازم به ذکر است که این قابلیت در اصل توسط گوگل توسعه یافته و اولین‌بار در گوشی‌های پیکسل معرفی شده است، اما سامسونگ نیز آن را به اکوسیستم خود آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا