گوشی موبایل

آینده سری اکسپریا ۵: چرا سونی مدل جدیدی عرضه نمی‌کند؟

طبق گزارش‌ های اخیر از رسانه‌ های ژاپنی، احتمالاً سونی تصمیم گرفته است که امسال مدل جدیدی از گوشی‌ های سری اکسپریا ۵ را عرضه نکند. در حالی که این شرکت در ۱۵ می از مدل‌های Xperia 1 VI و Xperia 10 VI رونمایی کرد، اما طرفداران منتظر Xperia 5 VI هستند که به نظر می‌رسد معرفی آن به تعویق افتاده است.

به نقل از سایت K-Tai Watch، در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر که دو تن از مدیران سونی در آن حضور داشتند، اعلام شد که سونی برنامه‌ای برای عرضه مدل جدیدی از سری Xperia 5 ندارد و به جای آن قصد دارد فروش مدل Xperia 5 V را از سال گذشته ادامه دهد. این سیاست هم در بازار داخلی ژاپن و هم در بازارهای بین‌المللی اجرایی خواهد شد.

دلیل این تصمیم چیست؟

طبق اطلاعات موجود، سونی تغییرات در الگوی خرید مصرف‌کنندگان را به عنوان دلیل این تصمیم اعلام کرده است. تعداد بیشتری از کاربران Xperia 5 V به گوشی‌های سری 1 VI ارتقا یافته‌اند و به نظر می‌رسد که تقاضا برای ارتقا از سری 5 به سری 1 کاهش یافته است. همین امر ممکن است دلیل توقف عرضه مدل جدید Xperia 5 باشد.

آینده سری Xperia 5:

تاکنون هیچ برنامه رسمی از سوی سونی برای استراتژی بازار سال 2025 منتشر نشده است. با این حال، ممکن است که سونی در آینده با تطبیق محصولات خود با نیازهای جدید بازار، سری Xperia 5 را بازگرداند. این احتمال وجود دارد که طرح‌هایی در داخل شرکت مورد بررسی قرار گرفته باشد، اما هنوز جزئیات رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

ما همچنان منتظر واکنش رسمی سونی به این موضوع هستیم و به محض دریافت اطلاعات جدید، شما را به‌روز خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا