شبکه های اجتماعی

واتساپ قابلیت ذکر وضعیت در اندروید را برای کاربران بتا عرضه کرد

واتساپ در ماه مارس کار بر روی ویژگی جدیدی به نام “ذکر به‌روزرسانی وضعیت” را آغاز کرد که به زودی برای کاربران جهانی عرضه خواهد شد. اکنون این قابلیت برای کاربران نسخه بتا واتساپ در اندروید در دسترس است.

طبق گزارش سایت WABetaInfo، این ویژگی در نسخه بتا 2.24.20.3 واتساپ برای کاربران اندروید قابل استفاده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند هنگام اشتراک‌گذاری عکس یا ویدئو در به‌روزرسانی وضعیت، از دکمه «@» کنار نوار توضیحات استفاده کرده و مخاطب موردنظر خود را ذکر کنند.

وقتی مخاطب در وضعیت شما ذکر شود، اعلان دریافت می‌کند و می‌تواند آن را از طریق دکمه «اشتراک‌گذاری مجدد» با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. این دکمه در کنار کادر پاسخ به وضعیت مشاهده می‌شود.

نکته قابل توجه این است که برخلاف اینستاگرام، هویت سازنده اصلی وضعیت در هنگام بازنشر توسط مخاطب خصوصی باقی می‌ماند و فقط خود مخاطب می‌تواند آن را مشاهده کند. همچنین، نام مخاطب ذکر شده برای بینندگان وضعیت شما نمایش داده نخواهد شد، به این معنا که اطلاعات شخصی شما از دید بینندگان مخفی خواهد ماند.

به گفته منابع، حتی اگر مخاطب مذکور از مشاهده سایر به‌روزرسانی‌های وضعیت شما به دلیل تنظیمات حریم خصوصی حذف شود، همچنان قادر به مشاهده وضعیت خاصی است که در آن نام برده شده است.

هنوز زمان دقیق عرضه عمومی این ویژگی مشخص نیست، اما کاربران علاقه‌مند می‌توانند با ثبت‌نام در برنامه بتا از این قابلیت زودتر بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا