گوشی موبایل

عرضه همزمان Galaxy S24 FE و Galaxy Tab S10؛ تاریخ و مشخصات فنی

انتظار برای عرضه سامسونگ Galaxy S24 FE به زودی به پایان خواهد رسید. این گوشی هوشمند با شایعات و اطلاعات فاش‌شده‌ای همراه است که شامل برچسب قیمت، مشخصات فنی و گزینه‌های رنگ می‌شود. با این حال، هنوز مشخص نیست تاریخ عرضه دقیق آن چه زمانی است، اما به نظر می‌رسد که فاصله زیادی تا رونمایی رسمی آن باقی نمانده باشد.

بر اساس ویدیویی 10 ثانیه‌ای که از طرف سامسونگ ویتنام منتشر شده است، به نظر می‌رسد که گلکسی S24 FE با طراحی آشنا و دوربین‌های پشتی، دکمه‌های کنترل صدا و پاور، و یک فریم فلزی روانه بازار شود. در این ویدیو، همچنین به فناوری Galaxy AI و تاریخ عرضه آن در 26 سپتامبر اشاره شده است.عرضه همزمان Galaxy S24 FE و Galaxy Tab S10؛ تاریخ و مشخصات فنی

سامسونگ همچنین پیش‌ثبت‌نام‌ها برای این مدل را از 20 سپتامبر آغاز کرده است. برای کاربرانی که در ویتنام پیش‌ثبت‌نام می‌کنند، تخفیف‌هایی به ارزش حدود 81 دلار (معادل 2 میلیون ویتنام دانگ) ارائه می‌شود. این رویکرد مشابه آن چیزی است که سامسونگ در کشورهای دیگر، مانند هند، برای محصولات دیگری همچون سری Galaxy Tab S10 در پیش گرفته است.

عرضه همزمان با Galaxy Tab S10عرضه همزمان Galaxy S24 FE و Galaxy Tab S10؛ تاریخ و مشخصات فنی

خبرهای جدید حاکی از آن است که سامسونگ در کنار عرضه گوشی Galaxy S24 FE، دو تبلت جدید سری Galaxy Tab S10 را نیز در همان تاریخ یعنی 26 سپتامبر معرفی خواهد کرد. بنابراین، به نظر می‌رسد که این تاریخ برای عرضه هر دو محصول در برخی مناطق جهانی نهایی شده باشد.

مشخصات فنی و شایعات درباره قیمت

بر اساس اطلاعات موجود، Galaxy S24 FE دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED خواهد بود و از یک باتری 4565 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. از نظر دوربین، انتظار تغییرات بزرگی نداریم، چرا که سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها ممکن است همان دوربین‌های قبلی را حفظ کند. همچنین، شایعاتی درباره استفاده از چیپست Exynos 2400e در این گوشی مطرح است که نسخه‌ای ضعیف‌تر از Exynos 2400 محسوب می‌شود.

در حالی که برخی گزارش‌ها از افزایش چشمگیر قیمت خبر می‌دهند، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد ندارد به این میزان قیمت را بالا ببرد. گزارش‌های جدیدتر نشان می‌دهند که قیمت مدل پایه Galaxy S24 FE در اروپا حدود 749 یورو (معادل 836 دلار) خواهد بود که نسبت به مدل قبلی یعنی Galaxy S23 FE با قیمت 699 یورو بیشتر است. با این حال، پیش‌بینی می‌شود قیمت در ایالات متحده به حدود 650 دلار برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا