هوش مصنوعی

گوگل به دنبال نظرخواهی پیرامون ویژگی های 2024 بارد

با شروع سال 2024، تیم Google Bard یک تماس آزاد برای ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی که می‌خواهید در سال 2024 مشاهده کنید، اعلام کرده است. این «لیست علاقه‌مندی‌های بارد 2024» در زیرمجموعه گوگل Bard از یک مدیر محصول در تیم آمده است:

«ما دوست داریم یاد بگیریم که چه تغییرات و ویژگی‌های جدیدی در Bard طی سال 2024 مشاهده می‌شود. در پاسخ به درخواستی برای حافظه پایدار، گوگل می‌پرسد “حافظه برای چه کارهایی مفیدتر است؟” در همین حال، در X/Twitter، یکی دیگر از اعضای تیم برترین “درخواست‌های رفتن بارد به سال 2024” را جمع‌آوری کرده است. Bard Advanced با بازی Gemini Ultra «اوایل سال آینده» عرضه می‌شود، در حالی که حالت‌های غیر متنی «به‌زودی می‌آیند».

در تلفن همراه، مردم می‌خواهند از Bard به عنوان یک برنامه استفاده کنند. با توجه به آنچه قبلاً اعلام شده، راه حل گوگل فقط دستیار با Bard (AWB) در اندروید و iOS خواهد بود. در سیستم عامل تلفن همراه شخص اول، AWB به عنوان بخشی از پیشنهاد دستیار موجود، که دارای چند مزیت است، در برنامه Google تعبیه شده است، اگرچه باید کاملاً از جستجو و SGE آن جدا باشد.

گوگل به دنبال نظرخواهی پیرامون ویژگی های 2024 بارد

ماهیت از پیش نصب شده برنامه Google به این معنی است که در هر دستگاه اندرویدی در دسترس خواهد بود، در حالی که یکپارچگی عمیق به آن اجازه می‌دهد تا با پایین نگه داشتن دکمه روشن/خاموش یا کشیدن گوشه صفحه نمایش، آن را در بالای هر برنامه/کار فراخوانی کنید. باید دید که آیا این برای افرادی که ممکن است انتظار یک برنامه معمولی‌تر مانند bard.google.com را داشته باشند، اما با یک تجربه تلفن همراه بومی، کافی است یا خیر.

سوال جالب‌تر این است که Assistant with Bard در iOS چگونه به نظر می‌رسد. برخلاف اندروید، AWB نمی‌تواند به عنوان یک پوشش در اینجا ظاهر شود. آیا برنامه «دستیار Google» موجود، که به ندرت به‌روزرسانی می‌شود، دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا