هوش مصنوعی

Articul8، شرکت مستقل هوش مصنوعی اینتل چیست؟

اینتل با همکاری DigitalBridge Group ، یک شرکت سرمایه گذاری جهانی از تشکیل یک شرکت مستقل به نام Articul8 AI (تلفظ مفصل AI) خبر داده است تا یک “پلت فرم هوش مصنوعی پشته ، بهینه و بهینه سازی ایمن (GENAI)” را برای ارائه “پرکود کامل ، بهینه سازی شده و ایمن بهینه سازی شده و ایمن) مشتریان سازمانی

طبق یادداشت رسمی مطبوعات ، این شرکت با استفاده از مالکیت معنوی (IP) و فناوری توسعه یافته توسط اینتل و دو شرکت دیگر برای هدایت اتخاذ AI تولیدی در بازار شرکت ایجاد شده است. اینتل Arun Subramaniyan را به عنوان مدیرعامل Articul8 معرفی کرده است ، که پیش از این به عنوان رئیس جمهور و مدیر کل مرکز داده اینتل و گروه AI خدمت کرده بود.

“با دانش عمیق هوش مصنوعی و HPC دامنه و استقرار Genai در درجه سازمانی ، Articul8 به خوبی برای ارائه نتایج تجاری ملموس برای اینتل و اکوسیستم گسترده تر مشتریان و شرکای ما قرار دارد. از آنجایی که اینتل هوش مصنوعی را در همه جا سرعت می بخشد، ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با Articul8 هستیم.

گفته می شود که Articul8 خدمات AI مولد ایمن و مقرون به صرفه را به شرکتها ارائه می دهد ، که در بالای سخت افزار اینتل مانند پردازنده های مقیاس پذیر Intel Xeon و شتاب دهنده های اینتل گائودی با پشتیبانی از زیرساخت های ترکیبی جایگزین ساخته می شوند.

Articul8 یک شرکت مستقل باقی خواهد ماند و در جهت “حل سخت ترین مشکلات جهان با هوش مصنوعی مولد” کار خواهد کرد. همانطور که در وب سایت رسمی آمده است، Articul8 راه حل های AI مولد درجه تولید را با استقرار سریع با هزینه پایدار ارائه می دهد. این خدمات به سخت افزار ابری یا قفل شده نیازی ندارند و همچنین شامل پشتیبانی اختصاصی سازمانی می شوند.

برخی از قابلیت‌های Articul8 شامل تاخیر جستجوی کمتر از 100 میلی‌ثانیه، استفاده نامحدود از رمز و بیش از 1000 کاربر همزمان است. همچنین APIهای آماده مصرف را برای استقرار آسان برنامه های هوش مصنوعی مولد با پشتیبانی از فناوری هایی مانند ModelMesh، FlexLLM و LLM-IQ ارائه می دهد. به طور مشابه، پشتیبانی از زیرساخت های انعطاف پذیر نیز وجود دارد که امکان استقرار سرویس های هوش مصنوعی ژنرال با استفاده از زیرساخت های موجود را فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا