هوش مصنوعی

مایکروسافت توصیه می کند با نمایشگر عریض از Copilot استفاده شود

مایکروسافت در حال آزمایش است تا مشتریان بیشتری از ویندوز را به استفاده از Copilot تشویق کند. این شرکت در حال بازی با این ایده است که هر زمان که رایانه شما روشن می‌شود، دستیار مجهز به هوش مصنوعی خود را باز کرده و با یک کلیک در تسک بار در وقت شما صرفه جویی کند.

کاربران چندین ماه پیش آن را مشاهده کردند و اکنون رسمی شده است. مایکروسافت تغییر در یادداشت‌های انتشار بیلد 23615 را اعلام کرد که در اوایل این هفته در Dev Channel ارسال شد. مدت کوتاهی پس از آن، مایکروسافت اطلاعات بیشتری در مورد آن اضافه کرد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد منطق این تصمیم وجود ندارد. با این حال، حداقل به نمایشگرهای بزرگ با سایز 27 اینچ و حداقل عرض 1920 پیکسل محدود می‌شود. مهم‌تر از آن، راه‌اندازی خودکار Copilot فقط به تنظیمات چند مانیتور محدود می‌شود، اگر فقط از یک نمایشگر استفاده می‌کنید، نباید انتظار داشته باشید که هر بار که رایانه را روشن می‌کنید، آن چیزی روی صفحه نمایش شما ظاهر شود.

مایکروسافت توصیه می کند با نمایشگر عریض از Copilot استفاده شود

مایکروسافت می‌داند که چنین تغییراتی احتمالاً تعدادی از کاربران ویندوز را ناراحت می‌کند، بنابراین گزینه خاموش کردن خودکار Copilot را فراهم می‌کند. به Settings > Personalization > Copilot در ویندوز بروید و گزینه “Open Copilot when Windows starts” را خاموش کنید.

شایان ذکر است که تغییرات و ویژگی‌های جدید در نسخه‌های پیش نمایش ویندوز 11 اغلب آزمایشی و موقتی هستند. برخی از آنها هرگز نور روز را نخواهند دید، بنابراین خیلی زود است که بگوییم آیا مایکروسافت Copilot autostart را برای همه کاربران ارسال خواهد کرد یا خیر. اگر می‌خواهید یا نمی‌خواهید این اتفاق بیفتد، بازخورد خود را با استفاده از برنامه Feedback Hub به مایکروسافت ارسال کنید. در اینجا چیزی است که مایکروسافت در مورد آن در یادداشت‌های انتشار برای بیلد 23615 گفته است.

مایکروسافت انتظار دارد تا بتواند این ویژگی را در بیشتر دستگاه‌ها به کار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا