هوش مصنوعی

گلکسی AI توسط Google Cloud پشتیبانی می شود

جدیدترین گوشی‌های گلکسی اس 24 سامسونگ تنها سخت افزار قوی ندارند، بلکه قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید هیجان‌انگیزی را نیز معرفی می‌کند که به نام Galaxy AI شناخته می‌شوند. این مجموعه شامل ویژگی‌های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی مانند جستجوی حلقه‌ای، ترجمه زنده و دستیار چت است.

سامسونگ اعلام کرده که این فناوری جدید از هوش مصنوعی پیشرفته Google Cloud پشتیبانی می‌کند. به طور خاص، سری S24 از Gemini Pro و Imagen 2 گوگل در Vertex AI استفاده می‌کنند و از قدرت ابر برای بهبود عملکرد گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند. Gemini Pro به ویژه در مدیریت و ادغام انواع مختلف داده‌ها مانند متن، تصاویر و ویدئوها مهارت دارد.

این برنامه در برنامه های بومی مانند Notes، Voice Recorder و Keyboard تعبیه می‌شود و به مرور زمان آنها را قادر می‌سازد بهبود پیدا کنند. علاوه بر این قابلیت‌ها، Gemini Pro تضمین می‌کند که جنبه‌های حیاتی مانند امنیت و حریم خصوصی، همانطور که در بیانیه مطبوعاتی آمده، به خوبی مدیریت می‌شوند. Imagen 2 در سری S24 یک مدل Diffusion درجه یک از گوگل برای تبدیل متن به تصویر است. در برنامه گالری S24 برای ویرایش هوشمند عکس استفاده می‌شود.

گلکسی AI توسط Google Cloud پشتیبانی می شود

سامسونگ همچنین در حال آزمایش Gemini Ultra گوگل است، ابزاری قدرتمند برای کارهای پیچیده، و از Gemini Nano، یک نسخه کوچک‌تر برای کارهای روزمره تلفن استفاده می‌کند. این شبیه کاری است که Pixel 8 Pro انجام می‌دهد، مانند دادن پاسخ هوشمند به پیام‌ها و بهبود ویدیوها و عکس‌های گرفته شده در تاریکی. سامسونگ یکی از اولین کسانی است که Gemini Ultra را تست کرده، که بعدها در دسترس توسعه دهندگان و مشاغل بیشتری قرار خواهد گرفت.

Janghyun Yoon  رئیس دفتر نرم‌افزار Mobile Experience Business در سامسونگ، از اینکه سری Galaxy S24 اولین گوشی‌هایی است که Gemini Pro را در خود جای داده است، ابراز هیجان کرد. مدیرعامل Google Cloud، توماس کوریان، تاکید کرد که توسعه دهندگان سامسونگ از زیرساخت های پیشرفته و تطبیق‌پذیری این پلتفرم بهره‌مند خواهند شد که به آنها اجازه می‌دهد این ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای کاربران سامسونگ به ارمغان بیاورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا