هوش مصنوعی

محتوای هوش مصنوعی می‌تواند گاهی اوقات به فید Google News شما وارد شود

 این داستان در ابتدا ادعا می‌کرد که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در Google News تبلیغ می‌شود. ما توجه نکردیم که برای یافتن چنین داستان‌هایی نیاز به دستکاری شدید نتایج جستجو در Google News دارد، به طوری که منبع اصلی و قانونی‌تر ظاهر نمی‌شود.

همانطور که خود 404 Media می‌نویسد، “هر دوی این مقاله‌های ریپ آف در نتایج جستجوی Google News ظاهر می‌شوند. اولین مورد هنگام جستجوی “تئوری جنگ ستارگان” و تنظیم نتایج در 24 ساعت گذشته ظاهر می‌شود و دومی هنگام جستجوی موضوع ظاهر شد. مقاله با تنظیم 24 ساعته مشابه است.” این پارامترهای جستجو اساساً طوری تنظیم شده‌اند که داستان های اصلی ظاهر نشوند.”

یکی از سخنگویان Google بیانیه زیر را در رابطه با این موضوع به ما ارائه کرد: ادعای اینکه این سایت‌ها به‌طور برجسته در Google News نشان داده شده‌اند، دقیق نیست؛ سایت‌های مورد بحث فقط برای جستارهای مصنوعی محدود ظاهر می‌شوند، از جمله جستارهایی که به صراحت تاریخ یک مقاله اصلی را فیلتر کرده‌اند. ما کیفیت نتایج خود را بسیار جدی می‌گیریم و سیاست‌های شفافی در قبال محتوای ایجاد شده برای هدف اصلی رتبه‌بندی خوب در News داریم و سایت‌هایی را که آن را نقض می‌کنند حذف می‌کنیم.

ما بابت اغراق‌آمیز این موضوع پوزش می‌خواهیم و یک داستان اصلی نسخه کمی تغییر یافته را اضافه می‌کنیم که از نظر دقت تصحیح شده است و برای دقیق‌تر کردن آن، تیتر را به‌روزرسانی کرده‌ایم.

محتوای هوش مصنوعی می‌تواند گاهی اوقات به فید Google News شما وارد شود

محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را می‌توانید در همه جا آنلاین، از جمله فید Google News شما، پیدا کنید. گزارشی از 404 Media نشان داد که Google News به طور بالقوه می‌تواند وب‌سایت‌هایی پر از مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی را که از سایر رسانه‌ها حذف شده‌اند، پر کند. Google News قبلاً مکانی بود که می‌توانستید جدیدترین و دقیق‌ترین اطلاعات را در مورد بیشتر موضوعات پیدا کنید. اما فقط به این دلیل که چیزی به Google News می‌رسد، لزوماً به این معنی نیست که اطلاعات قابل اعتماد هستند.

404 Media چندین نمونه از مقالات نوشته شده با هوش مصنوعی را ذکر کرد که از گوگل گذشتند. یک مثال مربوط به یک “سایت خبری” به نام Worldtimetodays است که اخیراً مقاله‌ای در مورد جنگ ستارگان منتشر کرده است. تجزیه و تحلیل مقاله نشان داد که بسیار شبیه به مقاله منتشر شده توسط Distractify است. مقاله Worldtimetodays همان عکس نویسنده را همراه با عبارات عجیب و غریب، همانطور که با هوش مصنوعی انتظار دارید، داشت. در مقاله موردنظر به جای طرفداران جنگ ستارگان، نوشته شده بود: «صادق باشیم، طرفداران جنگ ستارگان». این سایت همچنین مقالاتی داشت که به سختی از Heavy بازنویسی شدند، بدون اینکه زحمت جایگزینی تصاویر واترمارک Heavy را به خود اختصاص دهند.

به هر حال گوگل این موضوع را تکذیب می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا