هوش مصنوعی

گوگل قصد دارد روی «کیفیت محتوا» تمرکز کند، زیرا نسخه‌های AI که به نوعی دارای سرقت ادبی بوده، رو به افزایش است

هوش مصنوعی یک ابزار قدرتمند است، اما به راحتی می توان از آن سو استفاده کرد.

از آنجایی که مقالات تکراری هوش مصنوعی همچنان به اخبار گوگل سرازیر می‌شوند، این شرکت مجدداً تاکید کرده است که برایش اهمیتی ندارد که مقاله‌ای با هوش مصنوعی تولید شده باشد، تا زمانی که همچنان «کیفیت» داشته باشد.

Google says it focuses on the ‘quality of content’ in News as stolen AI copies run rampant
در یک داستان جدید از 404 Media ، یک مشکل مداوم در Google News و مقالات هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شده است.

Google News به طور فزاینده ای مملو از محتوایی است که از روزنامه نگاران واقعی استخراج می شود، از طریق هوش مصنوعی تغذیه می شود، و به صورت آنلاین در وب سایت های تصادفی پست می شود که به هیچ شکل و روشی تنظیم نشده اند.

این وب‌سایت‌ها اغلب محتوا را از ده‌ها نشریه دیگر در تلاش برای جذب ترافیک وب جمع‌آوری می‌کنند و اغلب محتوا را با بیشترین تعداد تبلیغات جفت می‌کنند. این وب‌سایت‌ها همیشه مشکل‌ساز بوده‌اند (اغلب با مالکان سایت‌ها که محتوا را در Reddit گچ می‌دهند)، اما افزایش هوش مصنوعی آن را بدتر می‌کند، و Google News در فیلتر کردن این محتوا کار چندان خوبی انجام نمی‌دهد.

با این حال، به نظر می رسد که گوگل واقعاً اهمیتی نمی دهد.
قابل ذکر است که این یک بیانیه کاملاً جدید نیست، و گوگل مدت زیادی است که این احساس را تکرار کرده است .

واضح است که سیاست‌های گوگل در حال حاضر کار را انجام نمی‌دهند. یافتن این محتوای تولید شده به طور خودکار از طریق News نیازی به چیز زیادی ندارد و همیشه کاملاً واضح است که هوش مصنوعی نقشی را ایفا می کند.

گوگل همچنین اضافه کرد که محتوا در یک فرآیند خودکار به Google News اضافه می‌شود و این سیستم «هدف دارد به محتوای اصلی پاداش دهد». 404 خاطرنشان می کند که مدت کوتاهی پس از تماس با گوگل، برخی از سایت هایی که محتوای آن را می دزدیدند از News پاک شدند.

Google says it focuses on the ‘quality of content’ in News as stolen AI copies run rampant

در همین حال، گوگل همچنان به آزمایش «تجربه تولیدکننده جستجو» مبتنی بر هوش مصنوعی خود ادامه می‌دهد که اطلاعات سایت‌های سراسر وب را نشان می‌دهد و دیگر حتی پیوندهای منبع را به‌طور برجسته نشان نمی‌دهد و تا حد زیادی نتایج اخبار را نیز پنهان می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا