هوش مصنوعی

آپدیت بعدی کروم گوگل سه ویژگی جدید هوش مصنوعی را اضافه می کند

با انتشار امروز کروم M121، گوگل اعلام کرد که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را معرفی می‌کند که استفاده از مرورگر را آسان‌تر می‌سازد. افزوده‌های جدید شامل یک سازمان‌دهنده تب، یک دستیار نوشتن بوده که به پیش‌نویس متن کمک می‌کند و گزینه‌ای برای سفارشی‌سازی آثار هنری و تم‌ها در سراسر مرورگرست. برای فعال کردن این ویژگی‌های جدید، کلید «هوش مصنوعی تجربی» باید در صفحه تنظیمات که در منوی کشویی سه نقطه‌ای یافت می‌شود، روشن شود.

Tab Organizer تقریباً همان کاری را که می‌گوید انجام می‌دهد: هوش مصنوعی داخلی به طور خودکار روش‌هایی را برای طبقه‌بندی هر تب باز در پنجره‌های Chrome شما پیشنهاد می‌دهد و گزینه ایجاد گروه‌ها را پیشنهاد می‌کند. اگر تعداد زیادی تب تکرار شونده باز دارید، ممکن است مفید باشد. وقتی روی «سازماندهی برگه‌های مشابه» کلیک می‌کنید، هوش مصنوعی صفحات باز را بر اساس موضوعات با هم جمع می‌کند. برای مثال، برگه‌های مربوط به خرید ممکن است همه با هم جمع شوند و هوش مصنوعی می‌تواند نامی مانند «تجهیزات خرید سفر اسکی» را پیشنهاد کند.

کمک متنی جدید کروم نیز ممکن است برخی از برنامه‌های کاربردی داشته باشد. این ابزار به عنوان یک ابزار آزمایشی راه‌اندازی خواهد شد که به کاربران کمک می‌کند متن را پیش نویس کنند، از جمله نظرات گوگل یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی. برای فعال کردن آن هنگام راه‌اندازی، باید «Help me write» را انتخاب کنید تا ابزار اجازه دهد جملات شما را تمام کند یا گزینه‌هایی برای ادامه متن پیشنهاد دهد.

آپدیت بعدی کروم گوگل سه ویژگی جدید هوش مصنوعی را اضافه می کند

سفارشی‌سازی برای اکثر ابزارهای Google مانند Mail یا Docs تازگی ندارد و اکنون در مرورگرهای وب کروم، می‌توانید تصاویر مرورگر را شخصی‌سازی کنید، چیزی که شرکت آن را افزونه‌ای از تصاویر پس‌زمینه هوش مصنوعی می‌داند که اخیراً برای تلفن‌های Pixel ساخته است. برای انجام این کار، باید دکمه «Customize Chrome» را در پنل کناری انتخاب کنید و به هوش مصنوعی دستور دهید تا یک تم برای شما ایجاد کند. می‌توانید توضیحاتی مانند «شهر ساحلی کوچک» یا «حالت‌های بلید رانر» را جستجو کنید و پیش‌نمایش گزینه‌های تم ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را قبل از انتخاب ببینید.

معرفی این ابزارهای جدید به طور طبیعی با موتور Bing مایکروسافت با هوش مصنوعی که گروه‌بندی تب‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و کمک کننده ترکیب متن را در ماه سپتامبر معرفی کرد، رقابت خواهد کرد. کروم، با این حال، همچنان با اختلاف زیادی بر سهم بازار مرورگرهای ایالات متحده تسلط دارد، که Bing معمولاً در دسته «دیگران» قرار می‌گیرد و بسیار پایین‌تر از رقبایی مانند Firefox و Opera است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا