هوش مصنوعی

اپلیکیشن درمانی هوش مصنوعی جدید Replika با قابلیت خاص

شرکت همراه هوش مصنوعی Replika با تیم سازنده شبیه‌ساز دوستیابی با هوش مصنوعی Blush همکاری کرد تا Tomo را منتشر کند، یک برنامه سلامتی و مراقبه با یک آواتار تولید شده توسط هوش مصنوعی که کاربران را راهنمایی می‌کند.

این همان مفهومی است به محض اینکه هوش مصنوعی مولد شروع به کار کرد، به نظر می‌رسید، اما در مدت زمانی که با تومو گذراندیم، متوجه شدیم که آیا هرگز می‌توانیم مانند یک درمانگر واقعی با هوش مصنوعی روبه‌رو شوم.

تومو، که اکنون به طور کلی در فروشگاه اپل iOS در دسترس است، کاربران را به یک جزیره مجازی می‌برد که توسط راهنمای آواتار تولید شده توسط هوش مصنوعی به نام … تومو استقبال می‌شود. تومو برنامه‌هایی را برای کمک به افراد برای کشف رشد شخصی، رفاه ذهنی و رضایت ارائه می‌دهد. همچنین مدیتیشن هدایت‌شده، یوگا، کلاس‌های تأیید و مهم‌تر از همه، گفتار درمانی را ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند به مدت سه روز Tomo را به صورت رایگان امتحان کنند و پس از آن باید بین پرداخت ۷.۹۹ دلار در هفته یا ۴۹.۹۹ دلار در سال یکی را انتخاب کنند.

اپلیکیشن درمانی هوش مصنوعی جدید Replika با قابلیت خاص

ما با مربیان و روانشناسان کار کردیم تا برنامه‌های تومو را ارائه کنیم. Eugenia Kuyda، بنیانگذار و مدیر عامل Replika، در ایمیلی به The Verge می‌گوید:

ما روی رایج‌ترین مشکلات تمرکز کردیم، اما همچنین به این فکر کردیم که چه چیزی با هوش مصنوعی محاوره‌ای بهتر عمل می‌کند. ما تجربه زیادی در ساخت برنامه های مربیگری برای Replika با روانشناسان بالینی از UC Berkeley داشتیم. برای تومو، ما آن را به معلمان ذهن آگاهی گسترش دادیم تا شیوه‌های شرقی و غربی را با هم ترکیب کنند.

Tomo تنها در آیفون در دسترس است. نسخه اندروید اواخر امسال منتشر خواهد شد. Replika همچنین قصد دارد اپلیکیشنی را در Vision Pro اپل راه‌اندازی کند تا راه را برای مدیتیشن همه‌جانبه‌تر با هدایت Tomo هموار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا