هوش مصنوعی

تبلیغات Copilot Pro به ویندوز 11 می آید

در اوایل سال جاری، مایکروسافت یک اشتراک تجاری برای دستیار هوش مصنوعی Copilot خود را اعلام کرد. این برنامه که Copilot Pro نام دارد، مزایا و پیشرفت‌های اضافی مانند دسترسی به GPT-4 Turbo، ادغام آفیس، GPTهای سفارشی، تولید تصویر بهبودیافته و موارد دیگر را ارائه می‌کند؛ همه اینها با 20 دلار در ماه.

اکنون، با فشار دادن پدال هوش مصنوعی مایکروسافت به سمت فلز، تبلیغات Copilot Pro به ویندوز 11 می‌آیند. مایکروسافت می‌خواهد اطمینان حاصل کند که هر کاربر واجد شرایط ویندوز 11 از Copilot Pro اطلاع دارد، بنابراین تصمیم گرفت تبلیغی را در صفحه اصلی برنامه تنظیمات قرار دهد. هر بار که برنامه Settings را راه‌اندازی می‌کنید، این برگه به طور پیش فرض باز می‌شود، به این معنی که بنر Copilot Pro پس از انتشار برای همه کاربران، توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

این تبلیغ علاوه بر اینکه توضیح مختصری در مورد چیستی Copilot Pro به شما می‌دهد، به شما امکان داده با کلیک بر روی دکمه بزرگی با استفاده از “چه چیزی در Copilot Pro گنجانده شده است” مشترک شوید یا درباره اشتراک و مزایای آن بیشتر بدانید؟ ارتباط دادن.

تبلیغات Copilot Pro به ویندوز 11 می آید

اگرچه این شرکت هنوز این بنر را اعلام نکرده، برخی از Windows Insiders قبلاً آن را در بیلد پیش‌نمایش از کانال‌های Dev و Beta بدون فعال کردن ویژگی‌ها یا شناسه‌های مخفی مشاهده کرده‌اند. اگر شما نیز می‌خواهید شاهد آخرین تبلیغ در ویندوز 11 باشید، سعی کنید آن را با استفاده از برنامه ViVeTool فعال کنید. ViVeTool را از GitHub دانلود کنید، Command Prompt را به عنوان Administrator اجرا کنید، vivetool /enable /id:47942561 را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

شایان ذکر است که Copilot Pro فقط برای کاربران در ایالات متحده در دسترس است. بنابراین، بنر و انتشار آن ممکن است محدود باشد. تبلیغ Copilot Pro اولین چیزی نیست که در صفحه اصلی تنظیمات ظاهر می‌شود. مایکروسافت قبلاً از آن برای تبلیغ اشتراک Microsoft 365 و OneDrive استفاده می‌کند. از طرف دیگر، این صفحه موارد مفیدی مانند دسترسی سریع به تم‌ها و تنظیمات توصیه شده را ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا