هوش مصنوعی

هوش مصنوعی و بلاک چین ممکن است برای تکامل به یکدیگر نیاز پیدا کنند

برخی از بزرگ‌ترین نوآوری‌های فناوری در چند سال گذشته به‌طور مستقل در صنایع هوش مصنوعی و بلاک چین رخ داده است. بر اساس گزارش جدیدی که TenSquared Capital  به طور انحصاری با TechCrunch+ به اشتراک گذاشته شده، اگرچه این دو بخش در حال رسیدن به سطوح متفاوتی از پذیرش جریان اصلی هستند، اما با چالش‌هایی روبه‌رو هستند که دیگری به طور بالقوه می‌تواند به کاهش آن کمک کند.

استن میروشنیک، بنیانگذار 10SQ گفت:

 من فکر می‌کنم هوش مصنوعی بیش از برعکس به بلاک چین نیاز دارد، چه صنعت آن را متوجه شود یا نه.

بخش هوش مصنوعی به بازارهای ایمن‌تر برای اشتراک‌گذاری داده و تمرکززدایی برای مدل‌های خود نیاز دارد تا مردم بتوانند در شبکه‌های آن مشارکت کنند. میروشنیک گفت که هوش مصنوعی همچنین به اعتبارسنجی مدل و ممیزی نیاز دارد که فناوری بلاک چین می‌تواند به آن کمک کند. از طرف دیگر، فناوری بلاک چین می‌تواند از مدل‌ها و عوامل هوش مصنوعی در زمان واقعی برای بهبود تعدیل آسیب پذیری‌ها، از جمله موارد دیگر، بهره‌مند شود.

 هوش مصنوعی و بلاک چین ممکن است برای تکامل به یکدیگر نیاز پیدا کنند

بلاک چین یک فناوری نوین است که به شما امکان می‌دهد اطلاعات را به صورت امن، شفاف و غیرمتمرکز ذخیره و انتقال دهید. در ساده‌ترین حالت، می‌توان آن را به عنوان یک دفتر کل توزیع شده در نظر گرفت که تراکنش‌ها را ثبت می‌کند. بلاک چین یک فناوری نوظهور با پتانسیل بسیار بالا است. انتظار می‌رود که این فناوری در سال‌های آینده به طور فزاینده‌ای در berbagai زمینه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

هوش مصنوعی یا به اختصار AI، شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که به ساخت ماشین‌های هوشمند با توانایی انجام وظایفی که معمولاً به هوش انسان نیاز دارند، می‌پردازد. هوش مصنوعی یک علم میان رشته‌ای با چندین رویکرد است، اما پیشرفت در یادگیری ماشین و یادگیری عمیق باعث ایجاد تغییر الگوی تقریباً در هر بخش از صنعت فناوری شده است.

حال باید دید در آینده چه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا