هوش مصنوعی

کوپایلت مایکروسافت 365 برای نسخه دسکتاپ ویندوز منتشر شد

در ژانویه، مایکروسافت اعلام کرد که خدمات Copilot برای مایکروسافت 365 اکنون برای همه مشاغل، بزرگ و کوچک در دسترس است. امروز، این شرکت فاش کرد که در حال اضافه کردن دسترسی به Copilot برای Microsoft 365 برای کاربران دسکتاپ ویندوز است.

در یک پست وبلاگ، این شرکت اعلام کرد که کسب‌وکارها و سازمان‌هایی که هم مجوز Copilot برای Microsoft 365 دارند و هم دستیار هوش مصنوعی Copilot که در دسکتاپ Windows روشن شده، باید بتوانند یک ضامن جدید را در نوار کناری Copilot ببینند: Work and Web.

Copilot با حفاظت از داده‌های تجاری برای همه مشتریان تجاری و آموزشی Microsoft 365 بدون هزینه اضافی در دسترس است. از داده‌های شرکت و سازمان محافظت می‌کند و چت‌های شما را ذخیره نمی‌کند. اطلاعات Copilot همچنین برای آموزش مدل‌های زبان بزرگ مایکروسافت استفاده نخواهد شد.

هنگامی که جابجایی Work فعال باشد، از Copilot با چت مبتنی بر Graph پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت می‌گوید:

با چت مبتنی بر نمودار، می‌توانید پیش‌نویس محتوا و پاسخ به سؤالات را دریافت کنید، همه به طور ایمن در داده‌های مایکروسافت Graph مانند اسناد کاربر، ایمیل‌ها، تقویم، چت‌ها، جلسات و مخاطبین قرار دارند.

این ویژگی برای Copilot برای مشترکین Microsoft 365 در دسترس است که به عنوان هزینه اضافی برای کاربران مایکروسافت 365 با قیمت 30 دلار در ماه برای هر نفر در دسترس است.

کوپایلوت مایکروسافت 365 برای نسخه دسکتاپ ویندوز منتشر شد

در صفحه پشتیبانی جدید در مورد این ویژگی، مایکروسافت توضیح می‌دهد:

Copilot در ویندوز می‌تواند از Microsoft Copilot، کوپایلوت با حفاظت از داده‌های تجاری، یا Copilot با چت مبتنی بر نمودار به عنوان پلتفرم ارائه‌دهنده چت خود استفاده کند. پلتفرم ارائه دهنده چت، سرویس زیربنایی است که Copilot در ویندوز از آن برای برقراری ارتباط با کاربر استفاده می‌کند. پلتفرم ارائه‌دهنده چت مهم است زیرا کاربران می‌توانند اطلاعات حساس را در چت کپی و جای‌گذاری کنند. هر پلتفرم ارائه دهنده چت دارای حریم خصوصی و حفاظت‌های امنیتی متفاوتی است.

به هر حال اگر دارای نسخه دسکتاپی ویندوز هستید به آن دسترسی دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا