هوش مصنوعی

سامسونگ به ویژگی‌های Galaxy AI در گوشی های قدیمی اشاره دارد

در جریان معرفی سری جدید و چشمگیر گلکسی اس 24، سامسونگ تایید کرد که مدل‌های قدیمی‌تر نیز از ویژگی‌های هیجان انگیز هوش مصنوعی گلکسی در ماه‌های آینده برخوردار خواهند شد.

اکنون، فهرست کوتاهی داریم که نشان می‌دهد کدام ویژگی‌ها می‌توانند به گلکسی S23 و سایر تلفن‌ها و تبلت‌ها وارد شوند. به نظر می‌رسد که توسط میشال رحمان شناسایی شده است، طبق گزارش این خبررسان که تنها چهار ویژگی Galaxy AI به طور بالقوه به دستگاه‌های دیگر منتقل می‌شود. صفحه مقایسه رسمی سامسونگ در بریتانیا با جزئیات تمام ویژگی‌هایی که در بررسی Galaxy S24 Ultra دوست داشتیم، اشاره می‌کند که کدام ویژگی‌های Galaxy AI “به زودی” برای Galaxy S23 ارائه می‌شوند.

به گفته سامسونگ، حلقه جدید گوگل برای جستجو با استفاده از هوش مصنوعی Bard، ترجمه زنده، کمک عکس و Note Assist از سال 2023 برای دستگاه‌های پرچمدار عرضه می‌شود. این حلقه شامل سری Galaxy S23، Galaxy Z Fold و Flip 5 و Galaxy Tab S9 می‌شود. این تنها چهار مورد از بیش از ده ویژگی Galaxy AI است که در Galaxy S24 ارائه شده است. مهمتر از آن، به نظر نمی‌رسد که هیچ یک از آن‌ها برای Galaxy S22 Ultra، Z Fold 4 یا دستگاه‌های قدیمی‌تر مانند سری Galaxy S21 در دسترس باشند.

سامسونگ به ویژگی‌های Galaxy AI در گوشی های قدیمی اشاره دارد

بنابراین، تا زمانی که یکی از مدل‌های گران‌قیمت سامسونگ را در سال 2023 را خریداری کردید، این ویژگی دردسترس است. اگر امیدوار بودید ویرایش‌های عکس هوش مصنوعی، تصاویر پس‌زمینه محیط عکس یا کمک رونوشت را بدون ارتقا به جدیدترین و بهترین‌ها دریافت کنید، این خبر خوبی نیست. همچنین شایان ذکر است که ویژگی‌های فانتزی گلکسی AI سامسونگ برای همیشه رایگان نخواهند بود و برخی از بهترین ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی آن می‌توانند از سال 2025 هزینه زیادی داشته باشند.

Circle to Search یکی از ویژگی‌های گوگل با مشارکت سامسونگ است، بنابراین این احتمال وجود دارد که در نهایت در دستگاه‌هایی غیر از دستگاه‌های Galaxy S23، S24 و Pixel در دسترس قرار گیرد، اما باید منتظر ماند و دید.

این لیست اولیه ارسال شده در صفحه مقایسه محصولات سامسونگ است که همیشه در معرض تغییر است. برخی دیگر از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی می‌توانند به‌طور بالقوه همچنان به گلکسی اس 23 یا حتی مدل‌های قدیمی‌تر در آینده نزدیک شوند. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا