هوش مصنوعی

کوپایلوت مایکروسافت 365 بزودی دردسترس دانشجویان

مایکروسافت در حال گسترش دامنه خدمات دستیار هوش مصنوعی کوپایلوت خود است، این بار برای موسسات آموزش عالی و دانشجویان آنها. پیش از این، مایکروسافت Copilot را با حفاظت از داده‌های تجاری برای همه دانشجویان تحصیلات عالی 18 سال و بالاتر به همراه اعضای هیئت علمی خود راه‌اندازی کرد.

امروز، به عنوان بخشی از رویداد Reimagine Education، مایکروسافت در یک پست وبلاگ اعلام کرد که سرویس کوپایلوت برتر برای Microsoft 365 AI از اول آوریل برای مدارس آموزش عالی و دانش‌آموزان آن‌ها در دسترس خواهد بود. این به عنوان یک افزونه پولی ارائه می‌شود. برای مدارس با دانش‌آموزانی که قبلاً مجوز Microsoft 365 یا Office 365 A3/A5 دارند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که یک برنامه پیش‌نمایش خصوصی برای Copilot با حفاظت از داده‌های تجاری برای مدارسی که دانش‌آموزان زیر 18 سال دارند در بهار 2024 در دسترس خواهد بود.

کوپایلوت مایکروسافت 365 بزودی دردسترس دانشجویان

در اخبار غیر Copilot، مایکروسافت فاش کرد که ویژگی‌های جدید در اواخر ماه مارس بدون هزینه اضافی به Reading Progress و Microsoft Teams for Education می‌آیند. این شرکت می‌گوید این ویژگی جدید به معلمان امکان دسترسی به خدمات هوش مصنوعی را می‌دهد تا «برای پیش‌نویس محتوایی مانند روبریک‌ها، دستورالعمل‌های تکلیف، قسمت‌های خواندن شخصی‌شده و اهداف یادگیری» دسترسی داشته باشند.

همچنین، مایکروسافت فاش کرد که ابزار جدیدی به نام Math Progress در حال ورود به یک برنامه پیش نمایش خصوصی برای مربیان است، در حالی که ابزار دانش آموزی Math Coach به عنوان پیش نمایش خصوصی در آینده نزدیک در دسترس خواهد بود.

این شرکت ابزار جدید و رایگان Microsoft Education AI Toolkit خود را معرفی کرد که برای کمک به مدیران مدارس در ایجاد برنامه کلی مبتنی بر هوش مصنوعی برای دانش آموزان طراحی شده است. در نهایت این شرکت فاش کرد که مایکروسافت دیفندر جدید برای سرویس نقطه پایانی که رایانه‌های شخصی را که دانش‌آموزان از آنها استفاده می‌کنند ایمن‌تر نگه می‌دارد. در آینده نزدیک با تخفیف برای همه مشترکین Microsoft 365 A5 در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا