هوش مصنوعی

هزینه هوش مصنوعی گلکسی اس 24 به طور سالانه مشخص شد

کاربران سامسونگ گلکسی اس 24 ممکن است به زودی با اتهاماتی برای برخی از عملکردهای هوش مصنوعی مواجه شوند، زیرا گزارش‌ها نشان می‌دهد که فروشگاه‎‌های تجربه مجاز سامسونگ در چین اخطاریه‌هایی در مورد همین موضوع دریافت کردند. این اخطار مشخص می‌کند که ویژگی‌های هوش مصنوعی، با همکاری WPS، پس از 30 جولای 2024 شروع به اعمال هزینه خواهند کرد.

کاربرانی که قبل از این تاریخ گلکسی اس 24 را خریداری کرده و به WPS وارد می‌شوند، می‌توانند از 180 حق هوش مصنوعی WPS به صورت رایگان با اعتبار هفت روز استفاده کنند. با این حال، پس از 30 جولای، کاربران برای ادامه استفاده از این توابع هوش مصنوعی باید مشترک شوند، با گزینه‌های قیمت‌گذاری از 118 یوان (16 دلار) در سال تا 15 یوان (2 دلار) در ماه برای اشتراک ماهانه مداوم.

همکاری بین سامسونگ و WPS برای عملکردهای هوش مصنوعی، این مدل شارژ جدید را به ارمغان می‌آورد و نشان دهنده تغییر در نحوه درآمدزایی از این ویژگی‌ها است. قابل ذکر بوده که سایر شراکت‌ها با Meitu و Baidu اعلان‌های شارژ مشابهی دریافت نکردند که نشان‌دهنده یک رویکرد انتخابی برای اجرای هزینه است. علاوه بر این، برخی از عملکردهای هوش مصنوعی مستقل از برنامه‌های شخص ثالث تحت تأثیر این تغییرات قرار نمی‌گیرند و رویکرد متفاوتی را برای دریافت هزینه خدمات هوش مصنوعی از کاربران نشان می‌دهند. با این حال، هم سامسونگ و هم WPS وقتی در مورد اخطارهای شارژ پرسیده شد چیزی در مورد سیاست‌های شارژ فاش نکردند.

هزینه هوش مصنوعی گلکسی اس 24 به طور سالانه مشخص شد

ویژگی‌های Galaxy AI سری گلکسی S24 سامسونگ که برای بهبود تجربه کاربر طراحی شده‌اند شامل قابلیت‌های ورودی مبتنی بر هوش مصنوعی، ترجمه، ضبط، یادداشت‌برداری و دوربین است. بسیاری از این عملکردهای هوش مصنوعی در چین توسط تولیدکنندگان داخلی مانند بایدو ارائه می‌شوند و به تجربه‌ای مناسب برای بازار کمک می‌کنند.

علاوه بر این، سامسونگ یک Note Assist جدید ارتقا یافته را به Samsung Notes معرفی کرده که بهره‌وری و راحتی را برای کاربران افزایش می‌دهد. این ویژگی امکان ترجمه محتوا، اصلاح، خلاصه سازی و حروفچینی هوشمند را فراهم می کند. علاوه بر این، قابلیت‌های رونویسی گفتار به متن، ترجمه چند زبانه، و قابلیت‌های تمایز سخنران در زمان واقعی در هوش مصنوعی سمت دستگاه ادغام شده‌اند و ارتباطات و سازماندهی کارآمد را تسهیل می‌کنند.  حال باید مشخص شود سامسونگ چه برنامه‎‌ای دارد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. پولیش کنه فروش گوشی های پرچمدارشون کم میشه .کاش هواوی تحریم نمیشد که سامسونگ اینقدر طمع نکنه . تو ایران خصوصا که امکان پرداخت ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا