هوش مصنوعی

مرورگر Opera One با هوش مصنوعی در دسترس آزمایش کنندگان بتا

Opera One، مرورگر مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) این شرکت، در 8 مارس اعلام شد که یک برنامه جدید AI Features Drop را آغاز می‌کند. این برنامه به کاربرانی که ثبت نام می‌کنند اجازه می‌دهد به ساخت توسعه دهنده مرورگر دسترسی پیدا کنند و برنامه جدید را آزمایش کنند.

ویژگی‌ها قبل از اینکه برای عموم در دسترس قرار گیرد. ویژگی‌های هوش مصنوعی در Opera One به‌صورت بومی ساخته شده‌اند، زیرا این شرکت دارای موتور هوش مصنوعی خود به نام Composer AI است. به‌تازگی، این شرکت اعلام کرده که پس از تصویب دستورالعمل‌های DMA، یک برنامه iOS را برای مرورگر در اروپا منتشر خواهد کرد.

طبق یک پست اتاق خبر توسط Opera، برنامه AI Features Drop برای ارائه ویژگی‌های آزمایشی به کاربران برای آزمایش قبل از انتشار جهانی آغاز شده است. کاربران باید در برنامه ثبت نام کنند تا واجد شرایط دریافت به‌روز‌رسانی شوند. علاوه بر این، به‌روزرسانی‌ها فقط در ساخت توسعه‌دهنده مرورگر در دسترس خواهند بود. این شرکت اعلام کرد که ویژگی های جدید به صورت دو هفته یکبار به کار گرفته می‌شود.

مرورگر Opera One با هوش مصنوعی در دسترس آزمایش کنندگان بتا

کریستیان کولوندرا، EVP در اپرا، در طی این اعلامیه گفت:

هوش مصنوعی و ما نیز به سرعت در حال حرکت است. ما برنامه کاهش ویژگی‌های هوش مصنوعی را شروع کرده‌ایم تا به افراد اجازه دهیم جدیدترین اکتشافات هوش مصنوعی ما را آزمایش کنند که یا به نسخه رسمی Opera One می‌رسند یا نمی‌شوند. ما مشتاقیم که به کاربرانی که درگیر هستند اجازه آزمایش بدهند و نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارند.

دلیل اینکه اپرا به چنین برنامه‌ای نیاز دارد این است که ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی را به مرورگر اضافه می‌کند. برخی از مرورگرهای دیگر، مانند مرورگر Brave، فقط یک پوسته چت بات اضافه می‌کنند که از مدل‌های هوش مصنوعی شخص ثالث پشتیبانی می‌شود و هیچ ویژگی هوش مصنوعی داخلی ندارد. Opera One دارای موتور Composer AI خود است که چت بات آریا و سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی در برنامه را نیرو می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا