هوش مصنوعی

کوپایلوت به برنامه های بیشتری از مایکروسافت می رسد

مشترکان مایکروسافت 365 باید شاهد عرضه یک File Viewer جدید و بهبود یافته در این هفته باشند. File Viewer برای بررسی بیش از 300 نوع فایل غیر مبتنی بر Office در OneDrive، Teams و SharePoint، مانند اسناد PDF یا تصاویر Photoshop استفاده می‌شود. بهبودها باید اکنون برای مشترکین OneDrive و کاربران SharePoint فعال شوند. اواخر امسال به کاربران Teams اضافه خواهد شد.

مایکروسافت در یک پست وبلاگ ویژگی‌های جدید و بهبودهای File Viewer را تشریح کرد. شاید بزرگ‌ترین مورد اضافه شده، پشتیبانی از دستیار هوش مصنوعی مولد Copilot باشد که در واقع تا زمانی در ماه می 2024 اتفاق نخواهد افتاد. این شرکت می‌گوید که پس از پخش زنده، Copilot می‌تواند در File Viewer برای ایجاد خلاصه محتوای هر فایل در بیننده استفاده شود. کاربران همچنین می‌توانند در مورد محتوای آن فایل‌ها و موارد دیگر سوال بپرسند. ویژگی جدید همچنین به مجوز Microsoft Copilot برای Microsoft 365 نیاز دارد.

کوپایلوت به برنامه های بیشتری از مایکروسافت می رسد

افزوده‌های جدیدی که اکنون در حال عرضه هستند شامل پروفایل افراد جدید است. با این کار می‌توانید سایر افرادی را ببینید که می‌توانند از طریق تصاویر افراد در گوشه سمت راست بالای فایل به فایلی که در File Viewer می‌بینید دسترسی داشته باشند. همچنین یک ویژگی جدید Favorites وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فایلی را که در حال بررسی آن هستید به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. این را می‌توان با کلیک کردن یا ضربه زدن روی نماد ستاره در سمت چپ بالای برنامه اضافه کرد.

یک ویژگی جدید دیگر، Open In App، به افراد اجازه می‌دهد فایلی را که در File Viewer مشاهده می‌کنند با برنامه اصلی خود باز کنند. سپس می‌توانند تغییرات و ویرایش‌هایی را در برنامه اصلی ایجاد کنند، و پس از ذخیره، تغییرات فایل دوباره در حساب OneDrive شما همگام‌سازی می‌شود.

باید دید برنامه مایکروسافت چیست و چگونه می‌خواهد کوپایلوت را به ابزار کمی دیگر محصولات خود تبدیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا