هوش مصنوعی

شرکت OpenAI به دنبال بازخورد هنرمندان برای بهبود Sora است

همانطور که هفته گذشته گزارش دادیم، OpenAI با استودیوها و مدیران هالیوود تماس گرفت تا برنامه های بالقوه ابزار جدید تولید ویدیوی هوش مصنوعی خود، Sora را بررسی کند.

OpenAI اعلام کرد:

از زمانی که ماه گذشته سورا را به جهان معرفی کردیم، با هنرمندان تجسمی، طراحان، کارگردانان خلاق و فیلمسازان کار کرده ایم تا یاد بگیریم که چگونه سورا ممکن است در فرآیند خلاقیت آنها کمک کند.

شرکت OpenAI به دنبال بازخورد هنرمندان برای بهبود Sora است

در اینجا تجربیات همه این هنرمندان آورده شده است:

  • هدف سورا حذف محدودیت هایی است که اغلب خلاقان با آن مواجه می شوند. زمان، بودجه و محدودیت های فنی همه با استفاده از این ابزار کاهش می یابد. این به فیلمسازانی مانند پل تریلو اجازه می دهد تا آزادانه تر با پروژه های خود آزمایش کنند.
  • این ابزار همچنین می تواند گردش کار را ساده کند. خلاقانی مانند نیک کلوروف می‌توانند از Sora برای تجسم و اصلاح سریع مفاهیم برای مشتریان استفاده کنند و فرآیند خلاقیت سریع‌تر و تکراری‌تری را تسهیل کنند.
  • سورا برای کسانی که منابع محدودی دارند نوید خاصی دارد. آگوست کمپ، موسیقی‌دان، این ابزار را پلی بالقوه بین بینش هنری و خلق دنیای واقعی می‌داند.
  • ژوزفین میلر، یک کارگردان خلاق، نشان می‌دهد که چگونه سورا می‌تواند به طور بالقوه روش‌های کاملاً جدیدی برای داستان‌گویی را با امکان ترجمه ایده‌ها با محدودیت‌های فنی کمتر تقویت کند.
  • این ابزار حتی به جریان های کاری 3D و AR/VR نیز گسترش می یابد. Don Allen Stevenson III از Sora برای ایجاد نمونه‌های اولیه برای موجودات خارق العاده قبل از ساخت مدل های پیچیده سه بعدی استفاده می کند.
  • الکس ربن، مجسمه ساز، سورا را نقطه شروع بالقوه ای برای هنر سه بعدی می داند. او تصور می کند از مفاهیم تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان پایه ای برای مجسمه سازی در دنیای فیزیکی استفاده کند.

باید منتظر ماند تا مشخص شود سورا موفق خواهد شد یا خیر.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا