هوش مصنوعی

صدای خود را با موتور صوتی OpenAI به کلون تبدیل کنید

OpenAI با یک معضل بزرگ روبرو است. این شرکت یک مدل هوش مصنوعی قدرتمند برای شبیه سازی صدا ایجاد کرده است، با این حال، آنقدر خوب عمل می کند که این شرکت از پتانسیل بزرگ برای سوء استفاده از آن می ترسد.

به همین دلیل است که OpenAI در انتشار این مدل برای عموم تردید دارد. در مقابل، این شرکت تنها یک پیش نمایش ارائه کرد که توانایی‌های مدلی به نام Voice Engine را نشان می دهد و واقعاً چشمگیر است.

ملزومات فناوری شبیه سازی صدا مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار ساده است. این مدل فقط به دو چیز نیاز دارد: یک نمونه صوتی از صدای اصلی و یک متن که صدای مصنوعی قرار است بخواند. ابزار را با نمونه های کافی تغذیه کنید و امیدواریم که نتیجه به اندازه کافی واقع بینانه به نظر برسد.

این قسمتی است که همه چیز جالب و کمی ترسناک می شود. برخلاف سایر مدل‌هایی که در حال حاضر به صورت عمومی در دسترس هستند، Voice Engine تنها به 15 ثانیه صدای بلندگوی اصلی نیاز دارد. علیرغم ورودی بسیار محدود، عبارات صوتی حاصل فوق العاده واقعی هستند.

صدای خود را با موتور صوتی OpenAI به کلون تبدیل کنید

همچنین این دقیقاً دلیلی است که OpenAI برای تصمیم گیری در مورد اقدامات بعدی وقت خود را صرف می کند و به تعهد خود به توسعه هوش مصنوعی ایمن و به طور گسترده سودمند اشاره می کند. چنین ابزار قدرتمندی می تواند به سلاحی قدرتمند در دستان بدخواهان تبدیل شود، به ویژه به عنوان بخشی از کمپین های اطلاعات نادرست.

شرکت OpenAI یک مؤسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی در زمینه هوش مصنوعی است که در سال 2015 توسط ایلان ماسک، سم آلتمن، سام آلتمن و دیگر افراد تأسیس شد. هدف این شرکت توسعه هوش مصنوعی دوستانه و مفید برای بشریت است. OpenAI به دنبال توسعه هوش مصنوعی ایمن و مفید برای بشریت است. این شرکت در حال حاضر بر روی پروژه‌های مختلفی مانند توسعه هوش مصنوعی عمومی (AGI)، هوش مصنوعی ایمن و هوش مصنوعی برای حل مشکلات جهانی کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا