هوش مصنوعی

وجود باگی در Copilot مانع از ایجاد تصویر می شود

مایکروسافت Copilot مدت زیادی است که مورد بحث قرار گرفته است، چه نسخه رایگان، چه Pro یا Copilot برای مایکروسافت 365. این بالاترین نقطه فروش مایکروسافت برای سیستم عامل ویندوزش است و افرادی که در ردموند هستند ادعا می کنند که این ابزار دستیار هوش مصنوعی بهره وری کاربرانش را تا حد زیادی افزایش داده است.

یکی از ویژگی هایی که ارائه می دهد ابزار تولید تصویر است که توسط DALLE-3 از OpenAI پشتیبانی می شود. که قبلاً Bing Image Generator نامیده می‌شد، اساساً می‌توانید با استفاده از اعلان‌های ساده (یا حتی پیچیده) یک تصویر ایجاد کنید، و سپس اگر AI دستورالعمل‌های اخلاقی خود را نقض نکند، به طور خودکار تعدادی را ایجاد می‌کند.

اما اگر چیزی وجود دارد که کاربران را آزار می دهد، این است که Copilot (حداقل در وب) اگر از برگه دور شوید واقعاً تصویری تولید نمی کند. اگر پس از وارد کردن دستورات کلمه Enter را فشار دهید و سپس برگه دیگری را باز کنید، روند تولید تصویر به نوعی مختل می شود. فقط تا زمانی که برگه Copilot را دوباره باز کنید، روند به گونه‌ای ادامه می‌یابد که گویی باید به طور مداوم آن را تماشا کنید.

وجود باگی در Copilot مانع از ایجاد تصویر می شود

ما آن را امتحان کردیم، و در اینجا به نظر می رسد که پس از 5 دقیقه دور شدن از تب Copilot چگونه به نظر می رسد:

این مشکل در Google Gemini وجود ندارد. این رقیب شماره یک Copilot که قبلاً با نام Bard شناخته می‌شد، هنوز هم زمانی که از برگه دور نگاه می‌کنید، قادر به ایجاد تصاویر است. و در هر صورت، با توجه به اینکه مایکروسافت چقدر از گوگل در بازار چت بات های مجهز به هوش مصنوعی جلوتر است، مردمی که در ردموند هستند قطعا باید این مشکل را برطرف کنند.

با این حال، مولد تصویر در Gemini هنوز در سراسر جهان عرضه نشده است. گوگل می گوید که در اکثر کشورهای خارج از اکثر کشورهای اروپایی، سوئیس و بریتانیا در دسترس است. و فقط به زبان انگلیسی نیز موجود است، یا حداقل در حال حاضر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا