هوش مصنوعی

توقف ویژگی های کوپایلوت در کانال بتا ویندوز 11

Windows Insiders در Dev Channel اکنون می‌تواند Insider Preview Build 26120.461 (KB5037009) را دانلود کند. این به‌روزرسانی چیز بزرگی به همراه ندارد، اما برخی بهبودهای کلی و رفع اشکال، به همراه یک به‌روزرسانی مهم برای Copilot در ویندوز.

مایکروسافت بر اساس بازخورد کاربران، عرضه برخی ویژگی‌های جدید را برای Copilot در ویندوز متوقف می‌کند. این ویژگی ها شامل توانایی کوپایلوت برای عمل کردن مانند یک پنجره نرم افزاری معمولی و یک نماد متحرک نوار وظیفه بود. تا زمانی که مایکروسافت این ویژگی ها را اصلاح می کند، کوپایلوت به طور معمول به کار خود ادامه می دهد.

این به‌روزرسانی همچنین شامل رفع مشکلی است که باعث می‌شود کوپایلوت به‌طور غیرمنتظره پس از راه‌اندازی مجدد رایانه شخصی به‌طور خودکار اجرا شود.

توقف ویژگی های کوپایلوت در کانال بتا ویندوز 11

یادآوری برای Windows Insiders در Dev Channel

  • به‌روزرسانی‌های منتشر شده برای Dev Channel مبتنی بر ویندوز 11، نسخه 24H2 هستند.
    ویژگی‌ها و تجربیات موجود در این ساخت‌ها ممکن است هرگز منتشر نشوند زیرا مفاهیم مختلف را امتحان می‌کنیم و بازخورد دریافت می‌کنیم. ویژگی‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کنند، حذف شوند یا جایگزین شوند و هرگز فراتر از Windows Insiders منتشر نشوند. برخی از این ویژگی‌ها و تجربیات می‌توانند در نسخه‌های بعدی ویندوز زمانی که آماده شوند نشان داده شوند.
  • بسیاری از ویژگی‌ها در Dev Channel با استفاده از فناوری Control Feature Rollout عرضه می‌شوند، که با زیرمجموعه‌ای از Insiders شروع می‌شود و به مرور زمان افزایش می‌یابد، زیرا بازخوردها را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چگونه آنها را قبل از ارائه به همه افراد در این کانال ارائه می‌کنیم.
  • Windows Insiders در Dev Channel که می‌خواهند اولین کسانی باشند که ویژگی‌ها را به تدریج در اختیار شما قرار می‌دهند*، می‌توانید کلید ضامن را روشن کنید تا آخرین به‌روزرسانی‌ها را از طریق تنظیمات > Windows Update دریافت کنید. با گذشت زمان، با روشن کردن کلید، قابلیت‌ها را برای همه افزایش می‌دهیم. اگر این کلید را خاموش نگه دارید، ویژگی‌های جدید پس از آماده شدن به تدریج در دستگاه شما عرضه می‌شوند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا