هوش مصنوعی

هوش مصنوعی متا در مناطق مختلفی ارائه خواهد شد

هوش مصنوعی متا اکنون در هند در حال گسترش است. دستیار هوش مصنوعی که در حال حاضر در بیش از ده ها کشور محبوب است، به صورت رایگان در دسترس است و به طور یکپارچه در پلتفرم های مختلف از جمله WhatsApp، Facebook، Messenger، Instagram و meta.ai ادغام می شود.

به گفته متا، هوش مصنوعی متا برای کمک به کاربران در کارهای مختلف، از مدیریت فعالیت های روزانه گرفته تا ایجاد خلاقیت، طراحی شده است. با عرضه آن در هند، کاربران اکنون می‌توانند از قابلیت‌های آن برای انجام کارها، یادگیری موضوعات جدید، ایجاد محتوا و ارتباط با آنچه مهم‌تر است، بدون ترک برنامه‌های مورد علاقه خود استفاده کنند.

ادغام متا هوش مصنوعی در واتس اپ، فیس بوک، مسنجر و اینستاگرام آن را فوق العاده همه کاره کرده است. به عنوان مثال، برنامه‌ریزی یک شب بیرون از منزل با دوستان را می توان با درخواست از هوش مصنوعی متا در یک چت گروهی WhatsApp برای توصیه رستوران هایی با مناظر عالی و گزینه های گیاهخواری ساده کرد.

هوش مصنوعی متا در مناطق مختلفی ارائه خواهد شد

برای دانش‌آموزان، هوش مصنوعی متا می‌تواند به آمادگی برای آزمون کمک کند. کاربران می توانند از آن بخواهند که یک آزمون چند گزینه ای برای کمک به جلسات مطالعه شما ایجاد کند. علاوه بر این، اگر به یک آپارتمان جدید نقل مکان می کنید، هوش مصنوعی متا می تواند به شما کمک کند زیبایی شناسی ایده آل خود را با ایجاد تابلوهای خلق و خوی ساخته شده با هوش مصنوعی برای خرید مبلمان خود تجسم کنید.

هوش مصنوعی متا همچنین نحوه تعامل کاربران با محتوای فیس بوک را بهبود می بخشد. در حین پیمایش در فید خود، می‌توانید از هوش مصنوعی متا اطلاعات بیشتری در مورد پست‌هایی که توجه شما را جلب می‌کنند بخواهید. یکی از ویژگی های برجسته Meta AI قابلیت “تصور” آن است که تولید متن به تصویر را تسهیل می کند. با استفاده از کلمه “تصور” در تعاملات خود، می توانید تصاویر منحصر به فردی ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید. اگر تصویری را به خصوص جذاب می‌دانید، حتی می‌توانید از هوش مصنوعی متا بخواهید آن را متحرک کند یا آن را بر اساس درخواست‌های جدید تغییر دهد.

هوش و کارایی Meta AI توسط Meta Llama 3، جدیدترین و قدرتمندترین مدل زبان بزرگ توسعه یافته توسط Meta هدایت می شود. این فناوری هوش مصنوعی متا را هوشمندتر، سریع‌تر و جذاب‌تر از تکرارهای قبلی می‌کند. همانطور که Meta AI در هند به گسترش خود ادامه می دهد، این نوید را می دهد که با کمک به کارهای روزانه، تقویت یادگیری و آزادسازی خلاقیت، تجربه دیجیتال را برای کاربران غنی کند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا