هوش مصنوعی

جمینی و گوگل Assistant با تنظیم یادآورها مشکل دارند

گوگل به تدریج ما را به سمت پذیرش جمینی به عنوان جایگزینی بالقوه برای گوگل Assistant سوق می دهد. اکنون می‌توانید جمینی را به‌عنوان دستیار پیش‌فرض خود تنظیم کنید، و Google مشغول افزودن ویژگی‌های آشنای دستیار، مانند قابلیت تنظیم یادآورها، به آن بوده است. با این حال، به نظر می رسد ویژگی تنظیم یادآور جمینی با یک مانع مواجه شده است.

متخصص فناوری Artem Russakovskii اخیراً این مشکل را در X/Twitter برجسته کرده و گزارش داده است که جمینی و گوگل Assistant دیگر قادر به ایجاد یادآوری بدون تعیین زمان نیستند. پیش از این، می‌توانید به سادگی از گوگل Assistant بخواهید چیزی را به شما یادآوری کند و بدون نیاز به زمان یا تاریخ خاصی، یک کار را به گوگل Tasks اضافه می‌کند. برای پیگیری لیست کارهایتان بدون دردسر تنظیم هشدارهای یادآوری برای همه چیز عالی بود. اگر می‌خواهید می‌توانید زمان یادآوری اضافه کنید، اما لازم نبود.

جمینی و گوگل Assistant با تنظیم یادآورها مشکل دارند

اما اکنون، به نظر می رسد که هم دستیار گوگل و هم جمینی اصرار دارند که زمان خاصی را برای ذخیره یک یادآوری تنظیم کنند. این مشکل حتی زمانی که من صریحاً از جمینی درخواست کردم تا بدون نیاز به یادآوری یک کار ایجاد کند، ادامه داشت. همچنان می‌توانید به‌صورت دستی وظایف را بدون تاریخ یا ساعت در Google Tasks اضافه کنید، اما وقتی از دستیاران Google برای ایجاد کارها استفاده می‌کنید، آنها اصرار دارند که دقیقاً بدانند چه زمانی باید به شما یادآوری کنند.

بیایید امیدوار باشیم که این فقط یک نقص موقتی باشد و عادی جدید برای نحوه رسیدگی جمینی و گوگل Assistant به یادآوری ها نباشد.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا