هوش مصنوعی

حالت چند پنجره ای Gemini به گلکسی زد فولد 6 می آید

ما اخیراً عملکرد تقسیم صفحه نمایش در حال توسعه Gemini را در حذف برنامه Google کشف کردیم. این حذف همچنین نشان داد که این ویژگی به عنوان حالت چند پنجره ای سامسونگ به دستگاه های گلکسی راه پیدا می کند. اکنون که سامسونگ جدیدترین گوشی های تاشو خود را معرفی کرده است، گوگل تایید کرده که حالت چند پنجره ای در گوشی کاملا جدید گلکسی زد فولد 6 طی ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

گوگل می‌گوید که حالت چند پنجره‌ای سامسونگ در گلکسی زد فولد 6 به کاربران اجازه می‌دهد تا پوسته Gemini را بیاورند و آن را برای تجربه‌ای در صفحه نمایش تقسیم‌بندی کنند. پاپ آپ Gemini دارای یک دسته در بالا خواهد بود و کاربران می توانند با فشار طولانی روی آن، پوشش را جابجا کنند و تجربه تقسیم صفحه را ایجاد کنند.

حالت چند پنجره ای Gemini به گلکسی زد فولد 6 می آید

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا دو نمونه از Gemini را به طور همزمان باز کنند یا خیر. گوگل فقط اشاره می کند که کاربران می توانند تجربه تقسیم صفحه را در حین تماشای یک ویدیو فعال کنند، اما ممکن است با سایر برنامه ها نیز کار کند.

علاوه بر حالت چند پنجره‌ای، تاشوهای جدید سامسونگ قابلیتی را نیز دریافت خواهند کرد که به کاربران پیشنهاداتی را از Gemini بر اساس آنچه روی صفحه است ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، جمینی هنگامی که آن را در حین تماشای ویدیو باز می‌کنید، پیشنهاد «درباره این ویدیو بپرسید» ارائه می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی اطلاعات متنی را از ربات چت دریافت کنند.

این ویژگی‌های جدید Gemini در ماه‌های آینده برای گلکسی Z Fold 6 و Flip 6 عرضه می‌شوند. با این حال، ما مطمئن نیستیم که حالت چند پنجره ای آن را به حالت جمع و جور تاشو می رساند یا خیر.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا