هوش مصنوعی

اسکرین‌ شات‌ جدید اپل Intelligence رابط تنظیمات جدید را نشان می دهد

جدیدترین به‌روزرسان نرم افزار بتا اپل به ویژگی های هیجان انگیز در آینده نزدیک اشاره می کند. شبیه‌ساز iOS 18 Beta 3 منوی تنظیمات اپل Intelligence را نشان می‌دهد که ادغام یک مجموعه قدرتمند هوش مصنوعی را پیشنهاد می‌کند.

macOS 15 Beta 3 با Image Playground  معرفی شد، ابزاری که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر را بر اساس توضیحات با تم‌ها، لباس‌ها و مکان‌های قابل انتخاب تولید کنند. کاربران می‌توانند بین سبک‌های انیمیشن، تصویرسازی یا طرح انتخاب کنند.

اسکرین‌شات‌ جدید اپل Intelligence رابط تنظیمات جدید را نشان می دهد

اپل در WWDC 2024 قابلیت Intelligence را معرفی کرد. این مجموعه هوش مصنوعی مدل‌های زبانی روی دستگاه و مبتنی بر ابر را ارائه می‌دهد. یک نسخه بتا عمومی برای iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است، اما ویژگی های کامل و پشتیبانی گسترده تر دستگاه سال آینده ارائه خواهد شد. در حالی که Intelligence به یک تراشه A17 Pro یا تراشه سری M نیاز دارد، دسترسی به مدل‌های iPhone 15 Pro و سری آیفون 16 آینده را محدود می‌کند، دستگاه‌هایی با آخرین قدرت پردازشی برای وظایف هوش مصنوعی ارائه می شوند.

می دانیم که برخی از ویژگی ها، مانند دستیار سیری ارتقا یافته و ادغام ChatGPT، تا سال آینده در دسترس نخواهند بود. خبر خوب این است که نسخه اولیه اپل Intelligence همچنان قابلیت‌هایی مانند اولویت‌بندی اعلان‌ها، خلاصه‌سازی صفحه وب، ابزارهای نوشتن، تولید تصویر و Genmoji را ارائه می‌کند، ویژگی‌هایی که بسیاری از کاربران مشتاق امتحان کردن آن‌ها هستند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا