هوش مصنوعی

ویژگی Portrait Studio با رابط کاربری One UI 6.1.1 عرضه می شود

سامسونگ روز گذشته در دومین رویداد Unpacked سال، گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 را معرفی کرد. هر دو گوشی تاشو دارای رابط کاربری One UI 6.1.1 بر اساس اندروید 14 هستند. سامسونگ همچنین چندین ویژگی جدید Galaxy AI را با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 اضافه کرده است.

رابط کاربری One UI 6.1.1 یک ویژگی جدید Portrait Studio گلکسی AI را معرفی می‌کند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند سبک های پرتره مختلفی را برای تصاویر خود ایجاد کنند، مانند کارتون سه بعدی یا آبرنگ. قابل ذکر است، Portrait Studio یک ویژگی هوش مصنوعی مبتنی بر ابر است. بنابراین، به اتصال اینترنتی فعال و ورود به حساب سامسونگ نیاز دارد.

لازم به ذکر است که ویژگی جدید Portrait Studio به شما امکان می دهد آواتارهای سه بعدی در فرمت های JPG، HEIC (HEIF)، BMP و PNG تولید کنید. همچنین کاربر باید اطمینان حاصل کند که تصویری که در Portrait Studio استفاده می کند پس زمینه شفاف نداشته باشد.

ویژگی Portrait Studio با رابط کاربری One UI 6.1.1 عرضه می شود

علاوه بر این، سایز تصاویر تولید شده با استفاده از Portrait Studio تا 12 مگاپیکسل تغییر می کند. مشابه سایر ویژگی‌های تولیدی Galaxy AI، پس از ذخیره، یک واترمارک قابل مشاهده در گوشه پایین تصویر اعمال می‌شود.

سامسونگ همچنین ویژگی Sketch to Image گلکسی AI را معرفی کرد. با استفاده از این ویژگی One UI 6.1.1 گلکسی AI، کاربران می توانند تصاویر خود را با کشیدن یک طرح کامل کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که S-Pen یا دست خود را بردارید، یک نقاشی ساده ایجاد کنید و منتظر بمانید تا Galaxy AI جادوی خود را پردازش کند.

سپس Galaxy AI از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ایجاد عناصر گرافیکی استفاده می‌کند و با طرح اصلی مطابقت دارد تا با تصویر مطابقت داشته باشد.   انتظار می‌رود که هر دو و دیگر ویژگی‌های جدید معرفی‌شده گلکسی AI به دستگاه‌های قدیمی‌تر گلکسی پشتیبانی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا