هوش مصنوعی

گلکسی AI ویژه سامسونگ به کاربران چینی می رسد

سامسونگ ممکن است برترین تولید کننده تلفن های هوشمند در بازارهای پیشرو در سراسر جهان باشد اما سهم بازار آن در چین کمتر از 1 درصد است. زمانی بود که این شرکت در بازار چین موقعیت قابل ملاحظه ای را بر عهده داشت اما مدتهاست که از بین رفته، عمدتاً به دلیل رقابت شدید تولید کنندگان داخلی.

این شرکت در تلاش است تا ثروت خود را در چین زنده کند. شرط بندی بزرگ برای گلکسی AI برای کمک به بازپس‌گیری شکوه از دست رفته است. برای این منظور، سامسونگ در حال کار بر روی نسخه خاص چین از گلکسی AI برای جذابیت بهتر به بازار داخلی است.

مدیر بخش موبایل سامسونگ TM ROH به CNBC گفت: “ما به ویژه در حال توسعه هستیم و می خواهیم قابلیت های گلکسی AI خود را برای آن بازار توسعه دهیم.”

گلکسی AI ویژه سامسونگ به کاربران چینی می رسد

وی افزود:

“با پیشبرد این فناوری که به بهبودی که می خواهیم در بازار چین داشته باشیم، توسط مصرف کنندگان چینی دنبال خواهد شد. ”

سامسونگ در اوایل سال جاری اجرای این استراتژی را با عرضه Galaxy S24 در چین آغاز کرد، جایی که این شرکت با ویژگی های محلی Baidu به ویژگی های Power Galaxy AI در کشور همکاری کرد. Ernie Chatbot Baidu نیز با سری Galaxy S24 نیز ادغام شده است. با این حال ، دلیلی وجود دارد که باور داشته باشیم که توانایی های بایدو به جای نگه داشتن گلکسی هوش مصنوعی در چین ممکن است.

باید دید آیا نسخه ویژه گلکسی AI مفید خواهد بود یا خیر.

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا