هوش مصنوعیگوشی موبایل

قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل با Gemini به اندروید می‌آید

گوگل قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل را در اندروید معرفی می‌کند: راهی نوین برای جستجوی صندوق ورودی با Gemini

گوگل به تازگی از عرضه ویژگی جدیدی به نام “پرسش و پاسخ جیمیل” در نسخه اندروید این اپلیکیشن خبر داده است. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از Gemini، به شیوه‌ای متفاوت و پیشرفته در صندوق ورودی خود جستجو کنند.

این ویژگی به کاربران اندروید اجازه می‌دهد تا از Gemini سوالات مختلفی درباره ایمیل‌های خود بپرسند. به عنوان مثال، می‌توانید اطلاعات خاصی را در ایمیل‌های خود پیدا کنید، ایمیل‌های خوانده نشده را مشاهده کنید، ایمیل‌های ارسال‌شده توسط یک فرستنده خاص را مشاهده کنید، یا حتی ایمیل‌های مرتبط با یک موضوع خاص را خلاصه کنید.

قابلیت پرسش و پاسخ جیمیل در اندروید مشابه همان قابلیتی است که پیش از این در نسخه وب جیمیل از طریق پانل کناری Gemini در دسترس بود. این ویژگی به زودی برای کاربران iOS نیز عرضه خواهد شد.

برای دسترسی به Gemini در برنامه جیمیل اندروید، کافیست روی آیکون ستاره سیاه Gemini در گوشه بالا سمت راست صفحه یا گزینه «خلاصه این ایمیل» ضربه بزنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این ویژگی، لازم است که اشتراک Google One AI Premium یا Gemini Business، Enterprise، Education، یا Education Premium را داشته باشید. انتشار این قابلیت به مرور طی 15 روز آینده برای تمامی کاربران تکمیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا