هوش مصنوعی

گوگل به افشای محتوای هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی نیاز دارد!

این غول فناوری این هفته اعلام کرد که از ماه نوامبر، گوگل از تبلیغات سیاسی می خواهد که به طور برجسته زمانی که حاوی محتوای مصنوعی هستند مانند تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی افشا شود.

گوگل در یک پست وبلاگی روز چهارشنبه گفت: تبلیغات سیاسی که دارای محتوای مصنوعی است که “به طور غیراصولی افراد یا رویدادهایی با ظاهر واقعی را نشان می دهد باید حاوی یک افشای روشن و آشکار برای بینندگانی باشد که ممکن است آگهی را ببینند.

این قانون، افزوده‌ای به خط‌مشی محتوای سیاسی شرکت که Google و YouTube را پوشش می‌دهد، در مورد محتوای تصویری، ویدیویی و صوتی اعمال می‌شود.
فناوری هوش مصنوعی به سرعت پیشرفت کرده است و به هر کسی اجازه می‌دهد تا به راحتی و ارزانی متن متقاعدکننده تولید شده توسط هوش مصنوعی و به طور فزاینده‌ای، صدا و تصویر بسازد.

کارشناسان یکپارچگی اطلاعات دیجیتال هشدار داده‌اند که این ابزارهای جدید هوش مصنوعی می‌تواند به موجی از اطلاعات غلط انتخاباتی منجر شود که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و تنظیم‌کننده‌ها ممکن است آمادگی لازم برای رسیدگی به آن را نداشته باشند.

Google needs to disclose the content of artificial intelligence in political ads!

با ظهور هوش مصنوعی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی ممکن است در سال 2024 با طوفان کامل اطلاعات نادرست مواجه شوند.

گوگل در به‌روزرسانی خط‌مشی خود اعلام کرد که به افشای آگهی‌هایی که از محتوای مصنوعی استفاده می‌کنند به گونه‌ای که می‌تواند کاربران را گمراه کند، نیاز دارد.

به عنوان مثال، این شرکت گفت که : تبلیغی با محتوای مصنوعی که به نظر می رسد شخصی در حال گفتن یا انجام کاری است که نگفته یا انجام نداده است. به یک برچسب نیاز دارد.
گوگل گفت این خط‌مشی برای محتوای مصنوعی یا تغییر یافته که «بی‌اهمیت برای ادعاهای مطرح‌شده در آگهی» است، از جمله تغییراتی مانند تغییر اندازه تصویر، تصحیح رنگ یا «ویرایش‌های پس‌زمینه که تصاویر واقعی از رویدادهای واقعی ایجاد نمی‌کنند» اعمال نخواهد شد.

گروهی از شرکت‌های برتر هوش مصنوعی، از جمله گوگل، در ماه جولای با مجموعه‌ای از تعهدات داوطلبانه دولت بایدن برای کمک به بهبود ایمنی در مورد فناوری‌های هوش مصنوعی خود موافقت کردند.

به عنوان بخشی از این توافق، شرکت‌ها گفتند که مکانیسم‌های فنی مانند واترمارک را توسعه خواهند داد تا اطمینان حاصل شود که کاربران می‌دانند چه زمانی محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است. کمیسیون انتخابات فدرال همچنین در حال بررسی چگونگی تنظیم هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا