هوش مصنوعی

با استفاده از گجت Humane Ai Pin یک هوش مصنوعی را به لباس خود متصل کنید

یک استارت‌آپ مستقر در سانفرانسیسکو به نام Humane (یا بهتر است بگوییم، hu.ma.ne اگر با لوگوی رسمی و نام دامنه استفاده کنید) وجود دارد و امروز اولین محصولی را که روی آن کار می‌کند رونمایی کرد. iPIN نامیده می شود و به نظر می رسد به این سؤال پاسخ می دهد که هیچ کس نپرسیده است: اگر تقریباً یک تلفن هوشمند بود، اما بدون صفحه نمایش و به پیراهن شما متصل بود، چه؟ اوه، و با هوش مصنوعی!

و همین است که هست. سنجاقی که به نظر می رسد و به نظر می رسد که یک پیراهن یا هودی یا ژاکت یا هر چیز دیگری پوشیده اید و تمام روز آن را بپوشید. قرار نیست “به من نگاه کن!” طرحی که ممکن است افرادی را که در سیلیکون ولی زندگی نمی کنند قطبی کند.

بیایید اکنون کشف کنیم که چه کاری می تواند انجام دهد. عکس‌های 13 مگاپیکسلی (فیلم‌ها به زودی) می‌گیرد و متن ارسال می‌کند و با یک دستیار مجازی هوش مصنوعی مبتنی بر فناوری مایکروسافت و OpenAI ارائه می‌شود. ما مطمئن هستیم که صحبت کردن با یک سنجاق با ظاهر عجیب و غریب روی پیراهن شما در ملاء عام بسیار رایج خواهد بود.

خوشبختانه، این بلوتوث دارد، بنابراین می‌توانید از «بلندگوی شخصی» استفاده نکنید که «حباب صدا ایجاد می‌کند و صمیمیت و صدا را در صورت نیاز ارائه می‌کند» – لطفا فقط هدفون را به آن متصل کنید و از همه اطرافیان خود در امان باشید آن حباب

شما می توانید “به طور طبیعی با آن صحبت کنید” و Ai Mic آن “جستجو را فوق العاده می کند و به سرعت آنچه را که به دنبالش هستید پیدا می کند و متنی می کند”. علاوه بر این، پیام‌های مبتنی بر هوش مصنوعی «می‌توانند پیام‌ها را با لحن صدای شما ایجاد کنند» و یک عملکرد Catch Me Up «نویزهای موجود در صندوق ورودی شما را مرتب می‌کند».

با استفاده از گجت Humane Ai Pin یک هوش مصنوعی را به لباس خود متصل کنید

تجربیات موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی “از طریق مشارکت با Tidal زنده می شوند”، در حالی که “عکاس مجهز به هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا خاطرات مهم را ثبت و به یاد آورید”. Ai Pin همچنین می تواند به عنوان مترجم زبان خارجی شما عمل کند و حتی با شناسایی غذا با استفاده از بینایی کامپیوتر، از اهداف تغذیه شما پشتیبانی کند.

Ai Pin Cosmos را اجرا می‌کند، سیستم‌عامل Humane «برای دوران هوش مصنوعی» که برنامه‌ای ندارد اما «فناوری‌های هوشمند را با تعامل بصری و امنیت پیشرفته» ترکیب می‌کند. Ai Pin “به سرعت آنچه شما نیاز دارید را می فهمد” و سپس شما را فوراً به تجربه یا خدمات درست هوش مصنوعی متصل می کند.

قبل از اینکه فریاد بزنید “اما عمر باتری!”، توجه داشته باشید که همیشه گوش نمی دهد. درعوض، برای فعال کردن آن، باید روی صفحه لمسی آن ضربه بزنید و بکشید، در این مرحله یک «Trust Light» (بله، واقعاً به آن گفته می‌شود) چشمک می‌زند تا به شما و همه اطرافیانتان بفهمد که چیز عجیب و غریب به پیراهن شما در حال جمع آوری داده است. همچنین یک لیزر دارد که چیزها را روی دست شما پخش می کند – این یک راه حل موقت است که قرار است کمبود صفحه نمایش آن را کاهش دهد.

با استفاده از گجت Humane Ai Pin یک هوش مصنوعی را به لباس خود متصل کنید

پین هوش مصنوعی در سه رنگ – Eclipse، Equinox و Lunar عرضه می‌شود، وزن آن 34 گرم است و لوازم جانبی «تقویت‌کننده باتری» دارد، زیرا البته این کار را انجام می‌دهد که 20 گرم دیگر اضافه می‌کند. تقویت کننده های متعدد را می توان به صورت گرم تعویض کرد زیرا به صورت مغناطیسی به Ai Pin متصل می شوند و آن را به صورت بی سیم شارژ می کنند.

Ai Pin توسط یک Snapdragon SoC ناشناخته تغذیه می‌شود و برای خود دستگاه و دو تقویت‌کننده باتری ۶۹۹ دلار هزینه دارد، به علاوه ۲۴ دلار اشتراک ماهانه که به آن شماره تلفن و پوشش داده از طریق T-Mobile می‌دهد. پین هوش مصنوعی اوایل سال آینده عرضه می‌شود و پیش‌سفارش‌ها از 16 نوامبر آغاز می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا