هوش مصنوعی

ویژگی های ابزار خرید هوش مصنوعی آنلاین گوگل

همه ما آن یک نفر را در لیست خود داریم که نمی توانیم بفهمیم چه هدیه ای برای آنها مناسب است، اما اکنون، هوش مصنوعی ممکن است بتواند این معضل را حل کند.

گوگل در وبلاگ خود، The Keyword ، امروز اعلام کرد که توانایی‌های هوش مصنوعی مولد را به تجربه خرید اضافه کرده است . بر اساس تحقیقاتی که این شرکت انجام داده است، دریافته شده است که افراد تمایل دارند از عبارات جستجوی طولانی تر و بسیار خاص در هنگام جستجوی هدیه استفاده کنند.

به عنوان مثال، شخصی ممکن است «هدایای عالی برای یک ماهیگیر در اعماق دریا» را جستجو کند. برای کمک به شما برای یافتن هدیه مناسب برای آن افراد بسیار خاص، Google Shopping اکنون می‌تواند نتایج را بر اساس آنچه که هوش مصنوعی فکر می‌کند آن شخص ممکن است دوست داشته باشد، نشان دهد.

ویژگی های خرید هوش مصنوعی آنلاین گوگلابزار

جولی بلک، مدیر محصول برای خرید مصرف‌کننده در گوگل در این وبلاگ نوشت که “SGE [تجربه مولد جستجو] به عنوان یک نقطه پرش برای کاوش در وب طراحی شده است.” این بدان معناست که هوش مصنوعی مولد به درخواست شما نگاه می کند و نتایج خاص تری را نسبت به گذشته بر اساس آنچه که “فکر می کند” شما به دنبال آن هستید، باز می گرداند. این نتایج، از جمله تبلیغات محصول، راهی است که شما را در مکان مناسب برای یافتن هدیه‌ای قرار می‌دهد که علاقه شما را جلب کند.

برای دسترسی به ویژگی‌های خرید مولد هوش مصنوعی، باید هوش مصنوعی مولد را در مرورگر کروم خود فعال کنید. اگر قبلاً آن ویژگی را فعال نکرده‌اید، می‌توانید آن را از طریق صفحه Google Labs برای SGE انجام دهید .

به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های جدید SGE برای خرید در تعطیلات، Google همچنین امکان SGE در جستجوی تلفن همراه را برای تولید تصاویر واقعی از محصول مورد نظر شما فراهم می‌کند.

فقط باید توضیحات مورد نظر خود را تایپ کنید و روی Generate Images ضربه بزنید تا عکس‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را ببینید که با آنچه تایپ کرده‌اید مطابقت دارند. همچنین نتایج خرید را در زیر این تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد.

گوگل می گوید این ویژگی از ماه دسامبر آغاز می شود، اگرچه تاریخ دقیقی ارائه نکرده است. همچنین برای استفاده از این ویژگی باید SGE را در دستگاه Android یا iOS خود انتخاب کنید، بنابراین اگر قبلاً این ویژگی را ندارید، می‌توانید آن گزینه را در Search Labs در برنامه Google پیدا کنید.

این ویژگی ها علاوه بر امکان امتحان مجازی لباس هایی است که گوگل سال گذشته معرفی کرد و ابزارهای معامله یاب که هفته گذشته معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا