هوش مصنوعی

هدست هوشمند Apple Vision Pro رونمایی شد

هدست ویژن پرو اپل محاسبات شخصی را دوباره اختراع می کند.

دوشنبه، 5 ژوئن 2023، به عنوان یک نقطه عطف در محاسبات شخصی به یاد خواهد ماند، زیرا اپل هدست ویژن پرو خود را معرفی کرد. این هدست دارای یک سیستم عامل جدید به نام visionOS و یک رابط کاربری آسان برای ردیابی چشم، حرکات و دستورات صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است. برای اپل، این نشان‌دهنده تداوم اولین‌های تاریخی است که در آن پیشرفت‌های دیگری در صنعت ارائه کرد.

Apple Vision Pro

اپل آنچه را که از طریق Vision Pro ارائه می‌دهد به عنوان «محاسبات فضایی» تعریف می‌کند. توجه اپل به جزئیات در ایجاد محصولات جدید باعث می‌شود که «باید دید تا آن را باور کرد».

کسانی که این هدست و سایر هدست های موجود در بازار را امتحان کرده اند اذعان داشته اند که هیچ‌کدام به چیزی که اپل در دستگاه جدید خود ارائه می‌کند نزدیک نیست. تجربه ویژن پرو شگفت انگیز و متحول کننده بود.

هدست هوشمند Apple Vision Pro

هنگامی که Vision Pro را روشن می کنید، برنامه های پر استفاده خود را روی صفحه می بینید. شما آنها را از طریق ردیابی چشم و یک حرکت ساده پینچ فعال می کنید. پس از ورود به برنامه، اکنون در یک محیط مجازی هستید. شما می توانید محیط خود را ببینید، اما برنامه ها روی صفحه مجازی روی هم قرار گرفته اند. می‌توانید یک برنامه را باز کنید، آن را به کناری ببرید، سایرین را باز کنید و آنها را روی املاک صفحه مجازی بزرگ‌تر مقابل خود قرار دهید. این صفحه نمایش شبیه یک تلویزیون 100 اینچی با صفحه نمایش بزرگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا