بانک و بیمه و بورس

جشنواره مهرپوز بانک قرض الحسنه مهر: شرایط و مزایا برای دریافت وام

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با هدف افزایش توان مالی دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، دومین جشنواره «مهرپوز» را راه‌اندازی کرده است. این جشنواره از اول شهریور ماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

به گفته بانک اول، این جشنواره برای دومین بار با هدف کمک به افرادی که از دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت غیرحضوری استفاده می‌کنند، برگزار می‌شود. در این جشنواره، دارندگان حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که دارای دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت غیرحضوری هستند و حداقل میانگین حساب ۳۵ میلیون تومان را دارند، واجد شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه خواهند بود.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره از مزایای متعددی برخوردار می‌شوند. از جمله این مزایا می‌توان به امکان دریافت وام قرض‌الحسنه برای خرید کالا و خدمات از طریق طرح «کالاکارت» و همچنین بازپرداخت اقساطی این وام اشاره کرد. همچنین، متقاضیان می‌توانند با انعقاد قرارداد «پذیرندگی طرح کالاکارت»، از فروش اقساطی محصولات خود بهره‌مند شوند.

وام‌هایی که در این جشنواره ارائه می‌شوند، دارای کارمزد صفر تا ۴ درصد هستند و سقف آن‌ها تا ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین، بازپرداخت این تسهیلات به صورت ۶۰ ماهه خواهد بود و مشتریان می‌توانند نحوه پرداخت اقساط را به صورت ماهانه یا به صورت پرداخت یکجا انتخاب کنند.

علاوه بر این، شرکت در این جشنواره امکان دریافت دسته چک صیادی را نیز برای متقاضیان فراهم می‌کند. مشتریان می‌توانند دوره معدل‌گیری را بر اساس انتخاب خود تا پایان سال و بدون محدودیت زمانی تعیین کنند. برای شرکت در این جشنواره، متقاضیان باید به صورت غیرحضوری حساب خود را در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح کنند و با ارائه مدارک شغلی و تکمیل فرم درخواست، نسبت به دریافت دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت غیرحضوری اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا