بانک و بیمه و بورس

سامانه وام تو: دسترسی سریع و غیرحضوری به تسهیلات بانکی

بانک رفاه کارگران به‌منظور بهبود خدمات غیرحضوری و ارتقای سبد محصولات خود، سامانه جدیدی به نام “وام تو” را راه‌اندازی کرده است. این سامانه به مشتریان بانک امکان می‌دهد تا به‌صورت آنلاین و غیرحضوری، میزان تسهیلات قابل اعطا را محاسبه کنند.

هدف از راه‌اندازی سامانه “وام تو”

بانک رفاه کارگران با ارائه سامانه “وام تو”، گامی مهم در جهت تسهیل ارائه خدمات به مشتریان برداشته است. این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که امکان محاسبه تسهیلات از طریق یک درگاه واحد را برای مشتریان بانک رفاه و حتی سایر مشتریان بانکی فراهم می‌کند. مشتریان می‌توانند با مشخص‌کردن مبلغ سپرده‌گذاری و انتخاب پارامترهای مورد نظر در طرح‌های مختلف بانکی، به‌صورت کاملاً آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، تسهیلات خود را محاسبه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

نحوه استفاده از سامانه “وام تو”

برای استفاده از این سامانه، مشتریان کافی است به وب‌سایت بانک رفاه کارگران مراجعه کرده و از بخش “دسترسی سریع برای شما” در صفحه اصلی، گزینه “وام تو” را انتخاب کنند. با ورود به این بخش، می‌توانند به‌راحتی با واردکردن اطلاعات مرتبط با سپرده‌گذاری و انتخاب طرح مورد نظر، میزان تسهیلاتی که واجد شرایط آن هستند را مشاهده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا