بهترین ها

Discord برای شروع نمایش تبلیغات در هفته آینده

پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب بازی Discord دیگر یکی از پناهگاه های کمیاب بدون آگهی در بازار فناوری نخواهد بود. وال استریت ژورنال گزارش داد که این استارتاپ با بیش از 200 میلیون کاربر فعال ماهانه قصد دارد تبلیغات خود را در هفته آینده شروع کند.

WSJ تصریح کرد: «تبلیغات پولی از طرف سازندگان بازی های ویدیویی است و به کاربران هدایایی برای انجام وظایف درون بازی ارائه می دهد، در حالی که دوستان آنها در Discord تماشا می کنند. در حالی که تبلیغات در سرویس‌های رایگان یا حتی برخی از پلتفرم‌های مبتنی بر اشتراک، مانند سرویس‌های استریم، یک اتفاق رایج است، Discord از زمان تأسیس خود در می ۲۰۱۵، تقریباً نه سال پیش، در برابر این روند مقاومت کرده است.

اگرچه WSJ گزارش داد که تبلیغات Discord را می توان در تنظیمات کاربر خاموش کرد، مشخص نکرد که آیا این برای کل پایگاه کاربر اعمال می شود یا فقط برای مشترکین. به گفته پیتر سلیس، معاون ارشد محصول Discord، تبلیغات در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود و هدف گذاری بر اساس گیم پلی، سن و مکان کاربر خواهد بود.

Discord برای شروع نمایش تبلیغات در هفته آینده

به کاربرانی که وظایف تبلیغ شده درون بازی را انجام می دهند در حالی که حداقل یکی از دوستانشان در حال تماشای آن است، جوایزی تعلق می گیرد.

طبق گزارش بلومبرگ، فروش Discord در حال حاضر 600 میلیون دلار است و این استارتاپ در حال بررسی یک IPO، عرضه اولیه عمومی در بازار سهام – «در مقطعی در آینده» است. وب‌سایت InvestorPlace.com حتی Discord را در فهرست پیش‌بینی‌شده‌ترین عرضه‌های اولیه عمومی در سال 2024 قرار داد و با وجود اخراج 17 درصد از کارکنانش، Discord را «یک کار نقدی در حال ساخت» نامید.

این استارتاپ در سال 2021 پیشنهاد مایکروسافت را رد کرد و مبلغ 10 میلیارد دلاری را به عنوان بخشی از خرید پیشنهادی پیشنهاد داد. در پایان، مذاکرات نتیجه مثبتی برای مایکروسافت نداشت و دیسکورد حداقل تا به امروز مستقل ماند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا