خودرو

واگنیر S پیشرفته ترین شاسی بلند جیپ در راه است

جدیدترین افشاگری جیپ، فضای داخلی واگنیر S 2025 است و نفس تازه‌ای از تجمل و فناوری را به بازار شاسی‌بلندهای الکتریکی می‌آورد. این نگاه اجمالی به دنبال رونمایی از بدنه بیرونی رنج روور مانند آن است و قطعاً انتظارات زیادی برای ورود آن به بازار ایالات متحده ایجاد کرده است.

Wagoneer S بر روی پلتفرم STLA-Large از Stellantis طراحی شده که به دلیل تطبیق‌پذیری‌اش شناخته شده است. این پلتفرم امکان استفاده از گزینه‌های دیفرانسیل جلو (FWD)، تمام چرخ متحرک (AWD) و دیفرانسیل عقب (RWD) را فراهم می‌کند. همچنین از نظر ظرفیت باتری انعطاف پذیر است و بسته 85 کیلووات ساعتی یا 118 کیلووات ساعتی بزرگ‌تر را ارائه می‌دهد. در حالی که جیپ محدوده را برای Wagoneer S تایید نکرده، پیش بینی می‌شود که دارای باتری قوی‌تر باشد.

وارد Wagoneer S شوید و با یک سرزمین عجایب دیجیتالی روبه‌رو می‌شوید. چهار صفحه نمایش بزرگ بر داشبورد تسلط دارند که اطلاعات و گزینه‌های سرگرمی زیادی را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کنند. این شامل یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی عظیم، یک صفحه نمایش منحصر به فرد برای راننده کمکی و دیگری برای کنترل ویژگی‌های راحتی مانند آب و هوا و تنظیمات صندلی است.

جیپ از فضای داخلی با فناوری پیشرفته واگنیر S رونمایی کرد

توجه به جزئیات در فضای داخلی Wagoneer S مشهود است. یک دستگیره انتخابگر درایو شیک و یک انتخابگر زمین گزینه‌هایی مانند حالت‌های Sand، Snow، Eco، Auto و Sport را ارائه می‌دهند. حس لوکس بودن با سانروف پانوراما دو جداره و سیستم صوتی 19 بلندگوی انحصاری McIntosh تقویت می‌شود. نوار نور محیطی ظرافت را به آن اضافه می‌کند و فضای داخلی پیچیده خودرو را بهبود می‌بخشد.

از نظر عملکرد، Wagoneer S قرار است تحت تاثیر قرار دهد. جیپ ادعا می‌کند قدرت خروجی 600 اسب بخار و شتاب 0-60 مایل در ساعت تنها در 3.5 ثانیه دارد. اگر این ارقام درست باشد، این خودرو به عنوان یکی از سریع‌ترین شاسی‌بلندهای الکتریکی بازار خواهد بود. این خودرو که برای عرضه در پاییز 2024 برنامه‌ریزی شده است، قصد دارد با نام های مطرحی مانند BMW iX و Rivian R1S رقابت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا