خودرو

همه چیز درباره هیوندای سانتافه هیبریدی مدل 2024

سانتافه هیبریدی مدل 2024 یکی از زیباترین SUV های امسال است و از قابلیت های آفرود خوبی نیز بهره می برد.

با رونمایی از هیوندای سانتافه مدل 2024، علاوه بر چهره بسیار جدید و آینده نگر، این خبر نیز منتشر شده که موتور آن از نوع هیبریدی بوده و مصرف سوخت بسیار کمی خواهد داشت.

اولین چیزی که در هیوندای سانتافه هیبریدی 2024 جلب توجه می کند، ظاهر جعبه ای شکل جدید آن است که هیچ اثری از طراحی نسل های قبل به جا نمی گذارد.

به نظر می رسد طراحی این SUV محبوب از کانسپت N Vision 74 الهام گرفته شده است که قرار است اهداف هیوندای در زمینه طراحی را به جهانیان نشان دهد. چراغ های جلو و عقب نیز طراحی خاصی با الگوی H دارند که نشان جدید هیوندای را به نمایش می گذارد.

هیوندای سانتافه هیبریدی مدل 2024

هیوندای سانتافه هیبریدی 2024 تنها با یک پیشرانه ارائه می شود: یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر همراه با یک موتور الکتریکی. این ترکیب می تواند 232 اسب بخار و 368 اسب بخار قدرت تولید کند. موتور هیبریدی سانتافه 2024 به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل می شود و نیرو را به چرخ های جلو یا هر چهار چرخ می فرستد.

هیوندای سانتافه هیبریدی 2024 می تواند در 9.5 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت دست یابد.

هیوندای سانتافه هیبریدی مدل 2024

با یک نگاه به هیوندای سانتافه هیبریدی 2024، می توانید متوجه شوید که با در نظر گرفتن توانایی های خارج از جاده طراحی شده است. کف این SUV نیز 9.6 اینچ از سطح زمین فاصله دارد که آن را برای آفرود بسیار مناسب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا