خودرو

به حراج رفتن خودرو خاص رییس جمهور پرحاشیه امریکا

جو بایدن رییس جمهور دموکرات ایالات متحده خودروهای متعددی داشته اما یکی از آنها سدان کادیلاک 2018 مشکی ATS-V است. مدلی قدرتمند با پیشرانه 464 اسب بخاری که سال 2017 توسط بایدن سفارش داده شد.

به تازگی حراجی Cars & Bids تصمیم گرفت این خودرو جو بایدن را به حراج بگذارد تا افراد به واسطه این عنوان برای آن، کادیلاک 2018 مشکی ATS-V را با قیمت چشمگیری خریداری کنند.

میزان مسافتی که این خودرو حرکت کرده، 25 هزار کیلومتر است و البته دارای رنگ شدگی جزئی و خط و خش‌های گرفته شده است. در کابین داخلی این سدان لوکس شاهد چرم کونا قهوه‌ای جذاب هستیم و هدآپ دیسپلی هم گنجانده شد. البته خبری از شیشه ضدگلوله نیست، با آن که خودرو توسط شخصی سیاسی سفارش داده شد.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا ورشکست شد!

کادیلاک به جز این مدل، برای هیچ ATS-V کابینی با چرم کونا قهوه‌ای در نظر نگرفت و به تولید نرساند. در سایر موارد باید به رینگ برنزی شبیه مدل CT4-V Blackwing که توسط کادیلاک دلاور طراحی شد، اشاره کرد. این مدل دارای جلوپنجره Renick Performance و تریم سپر عقب، شیشه رنگی و فرمان و اهرم دنده‌ای از جنس جیر است.

این خودرو پکیج لوکس و ایمنی کادیلاک را دریافت می‌کند که شامل درهای ضد گلوله نمی‌شود، اما دارای نمایشگر هدآپ است. پیشرانه 460 اسب بخاری موجود در خودرو جو بایدن به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. باید منتظر ماند تا مشخص شود این سدان مشکی جذاب و قدرتمند با چه قیمتی به حراج خواهد رفت.

از آنجایی که با خودرو رییس جمهور سروکار داریم، باید انتظار قیمت بالایی داشت. در روزهای آینده اخبار حراجی این مدل فاش خواهد شد. تاکنون خودرو رییس جمهورهای دیگر ایالات متحده نیز به فروش رسیده از جمله لامبورگینی دونالد ترامپ. خودروهای خاص همیشه برای کلکسیونرها جذاب هستند و بی شک باید انتظار داشت توسط افراد ثروتمندی خریداری شود تا در کلکسیون خود قرار دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا