خودرو

رضوانی و رونمایی از هیولا 1000 اسب بخاری Beast

شرکت رضوانی پس از مدتها انتظار و انتشار تیزرهای مختلف، هیولا 1000 اسب بخاری خود Beast را رونمایی کرد. خودرویی جذاب با مشخصات فنی برجسته که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

 با این حال، در حالی که بر اساس Aerial Atom بود، هیولای جدید در قلب C8 شورلت کوروت است. در مدل واقعی رضوانی، دستگیره های درب برقی، شیشه ضد گلوله، ویژگی صفحه دود و پیشرانه 1000 اسب بخار وجود دارد.

رضوانی در این مدل از یک موتور 6.2 لیتری V8 بهره گرفته که بی شباهت به نمونه ای است که در زیر پوشش موتور کوروت استینگری قرار گرفته، اگرچه این مدل از یک جفت توربوشارژر برای تولید 1000 اسب بخار قدرت و 878 پوند فوت گشتاور استفاده می کند. سایر جزئیات موتور ارائه نشده، اما همچنان به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دوکلاچه با شیفترهای پدال روی فرمان متصل است.

رضوانی و رونمایی از هیولا 1000 اسب بخاری Beast

رضوانی مدعی است که هیولا در 2.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. بدنه کامل از فیبر کربن به عملکرد کمک می کند و وزن خودرو را به 2960 پوند کاهش می دهد. نمای بیرونی برخی از نشانه‌های کوروت C8 مانند ورودی‌های جانبی بزرگ و سقف قابل جابجایی را حفظ می‌کند، اما روکش‌ها و گلگیرها تا حد زیادی خطوط بدنه تیزتر Vette با اشکال صاف‌تر را از بین می‌برند.

در عقب چهار اگزوز تعبیه شده و ظاهری تهاجمی را ایجاد می‌کند و یک دیفیوزر بزرگ را به سمت پایین می‌کشد. دربهای پروانه ای که تم سوپراسپرت وحشی را به دنبال دارد. طعم شورولت بیشتری در داخل وجود دارد، اگرچه رضوانی ستون فقرات دکمه‌هایی را که صندلی‌های راننده و سرنشین را به دو نیم می‌کنند حذف می‌کند.

فرمان نیز طراحی نیمه دایره ای برای آن تدارک دیده شده است، تصمیمی که شرکت می گوید تحت تأثیر فرمول 1 قرار گرفت. لوگوی شرکت جایگزین نشان کوروت روی کیسه هوا می شود و می توانیم ببینیم که داشبورد تودوزی تازه دریافت می کند که برای ما کمی ناخوشایند به نظر می رسد. شاید این به دلیل تعداد زیاد گزینه‌های شکارچی جاسوسی موجود در این دستگاه براق باشد.

رضوانی و رونمایی از هیولا 1000 اسب بخاری Beast

برای جیمز باندهای دوست داشتنی، یک بسته اختیاری 45000 دلاری “007” شامل ماسک های گاز، دید در شب حرارتی، حفاظت از پالس الکترومغناطیسی، دستگیره های برقی درب، پخش کننده اسپری فلفل، پیچ های آهنربایی، چراغ های بارق، آژیر، کمک های اولیه و کیت های هیپوترمی، و به دلایلی که نمی توانیم توضیح دهیم، یک سیستم اینترکام برای یک سوپراسپرت کوچک دو نفره. یک سیستم تشخیص مواد منفجره اختیاری نیز وجود دارد، اما قیمت آن ذکر نشده است.

رضوانی 485000 دلار برای Beast دریافت می کند. این قبل از اضافه شدن هر یک از ابزارهای عجیب و غریب است. با گنجاندن بسته های 007 و زره، قیمت برچسب به 585000 دلار افزایش می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا