خودرو

شیائومی SU7: قاتل تسلا در نزدیکی است

شیائومی اولین خودروی الکتریکی خود با نام SU7 را در دسامبر گذشته معرفی کرد. اگرچه این شرکت در آن زمان از ویژگی‌ها و مشخصات خودرو رونمایی کرد، اما هنوز فروش آن آغاز نشده و شیائومی جزئیات قیمت را نیز به اشتراک نگذاشت. با این حال، به نظر می‌رسد که برای متوجه شدن این موضوع نیازی به صبر بیش از این نخواهیم بود.

به تازگی، شیائومی رسما اعلام کرد که شیائومی SU7 را در تاریخ 28 مارس در چین عرضه خواهد کرد. این شرکت خبر را از طریق پست Weibo اعلام کرد که در آن همچنین فاش نمود که خریداران علاقه‌مند از 25 مارس شانس تجربه شیائومی SU7 را خواهند داشت.

رزرو این وسیله نقلیه پیشتر در چین آغاز شده و 59 فروشگاه در 29 شهر چین در این فرآیند شرکت دارند. شیائومی SU7 یک کوپه کلاس C با طراحی اسپرت بوده و در دو نوع معمولی و مکس عرضه می‌شود.

شیائومی SU7: قاتل تسلا در نزدیکی است

مکس همانطور که از نامش پیداست، تمام ویژگی‌های برتری را که از یک خودروی برقی مدرن انتظار دارید به همراه دارد. این خودرو دارای سیستم چهارچرخ متحرک دو موتوره بوده که به خودرو اجازه می‌دهد تنها در 2.78 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت آن نیز بسیار چشمگیر بوده و بیش از 265 کیلومتر در ساعت.

این بدان معنا نیست که نسخه معمولی جذابیت کمتری دارد. این خودرو دارای سیستم حرکتی دو چرخ عقب متحرک و تک موتوره با سرعت 0-100 کمتر از 5.28 ثانیه است.

در داخل، «کابین هوشمند» شیائومی دارای یک سیستم نمایشگر بزرگ مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 8295 است. SU7 همچنین دارای صفحه نمایش اصلی 16.1 اینچی با وضوح 3K و پشتیبانی از CarPlay و AirPlay است. فضای داخلی با صندلی‌های چرمی ناپا اسپرت، نور محیطی و سقف شیشه‌ای بزرگ 5.35 متر مربع طراحی شده است. این دستگاه برای صدا نیز به خوبی مجهز بوده و از سیستم صوتی 25 بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

این خودرو همچنین به لطف پشتیبانی HperOS می‌تواند به‌طور یکپارچه با دستگاه‌های IoT خانگی شیائومی تعامل داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا