خودرو

تسلا با قدرت به چین خواهد رفت

به گفته شانگهای آبزرور، یک نشریه تحت حمایت دولت محلی، شانگهای آزمایش نرم افزاری کامل خودران (FSD) تسلا را بر روی 10 وسیله نقلیه مجاز کرده است و راه را برای عرضه گسترده تر در چین هموار می کند. این حرکت می تواند رقابت را در بزرگترین بازار خودروی جهان تشدید کند.

راه اندازی موفقیت آمیز FSD در چین به طور قابل توجهی بر چشم انداز رقابتی تأثیر می گذارد. تسلا با ارائه یک سیستم کمک راننده پیشرفته تر نسبت به رقبای داخلی برتری خواهد داشت. این می تواند یک جنگ قیمت متمرکز بر ارائه ویژگی های پیشرفته کمک راننده با قیمت مناسب را آغاز کند.

تسلا با قدرت به چین خواهد رفت

تسلا در حال حاضر زمینه را برای عرضه گسترده تر FSD در چین فراهم کرده است. در چهار سال گذشته، آنها نسخه محدودی از FSD را به عنوان یک سرویس اشتراک ارائه کرده اند. علاوه بر این، در ماه آوریل، ایلان ماسک، مدیرعامل، از پکن بازدید کرد تا در مورد پرتاب برنامه‌ریزی شده صحبت کند. همچنین در ماه می اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه تسلا در حال آماده شدن برای ثبت FSD در مقامات چینی است.

تحولات اخیر فراتر از FSD است. تعهد تسلا به بازار چین با ساخت کارخانه باتری ذخیره انرژی Megapack در شانگهای که توسط رسانه های دولتی چین در ماه می گزارش شد، بیشتر برجسته می شود. علاوه بر این، شانگهای آبزرور به امضای قرارداد تسلا با شانگهای لینگانگ اشاره می‌کند که تلاش‌های تجاری‌سازی محلی را پیشنهاد می‌کند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا