خودرو

تسلا از نسخه دیفرانسیل عقب جدید مدل 3 رونمایی کرد

تسلا از نسخه دیفرانسیل عقب جدید مدل 3 خود برای بازار سنگاپور به نام «درایو 110» رونمایی کرده است. این نسخه مقرون به صرفه بودن را بر عملکرد خام اولویت می‌دهد و به دلیل قوانین منحصربه‌فرد مالکیت خودرو در این کشور، آن را به یک گزینه بالقوه جذاب برای مصرف‌کنندگان سنگاپوری تبدیل می‌کند.

این نسخه جدید دارای برچسب قیمت پایین تر از  372,700 یوان در مقایسه با نوع دیفرانسیل عقب استاندارد است. با این حال، با توان خروجی کل 110 کیلووات و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 8.6 ثانیه برخی عملکرد را قربانی می کند. جالب اینجاست که هر دو نسخه مسافت 513 کیلومتری WLTP یکسانی دارند.

تسلا از نسخه دیفرانسیل عقب جدید مدل 3 رونمایی کرد

این که آیا این نسخه در سرزمین اصلی چین در دسترس خواهد بود یا نه مشخص نیست، زیرا به طور خاص برای مطابقت با مقررات سنگاپور طراحی شده است.

بنابراین، چرا “Drive 110″؟ سیستم مالکیت خودرو سنگاپور نیاز به مناقصه برای گواهی مالکیت (COE) قبل از خرید وسیله نقلیه دارد. دو دسته COE وجود دارد: کلاس A (تا 110 کیلو وات) و کلاس B (بالای 110 کیلو وات). COE های کلاس A به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. با در نظر گرفتن هزینه COE و قیمت خودرو، “Drive 110” با COE کلاس A به گزینه مقرون به صرفه تری برای مصرف کنندگان سنگاپوری تبدیل می شود، علی‌رغم عملکرد کاهش یافته در مقایسه با نسخه استاندارد دیفرانسیل عقب.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا